ב.מ.וו X6 (כאן גרסת ה-M): הצלחתו תוביל את מרצדס לגרסת 'קופה לשטח' משלהבמרצדס עובדים על 'קופה לשטח' בסגנון ב.מ.וו X6; מידע זה מדווח מפי מספר אתרים בעולם, בהם גם האתרים Motor Authority האמריקני ו-Autocar הבריטי, המצטטים מקורות מתוך מרצדס.

במרצדס מכוונים לב.מ.וו X6, בין היתר כי מאז השקתו ב-2009 נמכרו למעלה מ-120,000 יחידות – הרבה מעבר לתחזיות ב.מ.וו. התשובה של מרצדס לנושא תיקרא ככל הנראה GLS, והיא תתתבסס על הפלטפורמה של מרצדס M קלאס החדש. מדובר במרכב 'קופה-ארבע דלתות' עם ארבעה מושבים, שעיצובו יושפע מן הסתם גם ממרצדס CLS.
קופה-לשטח שכזה, אם וכאשר ייוצר, ייועד בראש ובראשונה לשוק האמריקני. על כן ההערכות מדברות על שתי גרסאות הינע כמעט וודאיות – גרסת AMG חזקה עם מנוע V8 בנפח 5.5 ליטר, וגרסת כלאיים שתשלב מנוע דיזל ומנוע חשמלי.

ההשקה של ה'קופה לשטח' תיערך לקראת 2014, כאשר להערכת אנליסטים שונים הקטגוריה תתרחב ותצמח בשנים הבאות. כבר כעת נשמעים דיבורים על דגמים מתחרים מצד אודי (שיושק ככל הנראה לקראת 2016 תחת השם Q6) ופורשה (גרסת שלוש דלתות לקאיין?). גם ריינג' רובר ספורט נחשב כמתחרה ראוי, כאשר ב-2013 הוא צפוי להיות מוחלף בדגם חדש לגמרי.