פרננדו אלונסו ופרארי ניצחו בסילברסטוןפרננדו אלונסו היה במקום הנכון כדי לנצל טעות נדירה של קבוצת רד-בול, במהלך הגרנד-פרי הבריטי. הספרדי הביא לפרארי נצחון ראשון העונה, תוך שהוא מנצל עצירה ארוכה מדי של סבסטיאן פטל ברחבת הטיפולים, ומטפס למקום הראשון. עד אותו רגע, נראה מקומו של פטל בראשות הגרנד-פרי של סילברסטון מובטח. הוא נטל בזינוק את המקום הראשון מחברו לקבוצה, מרק וובר, ודהר לפנים בעוד מאחור מתנהלים קרבות מעניינים על המסלול, שכיאה לאי הבריטי היה רטוב מטיפות גשם.

אחד הקרבות המרתקים לאורך המירוץ היה בין לואיס המילטון (מקלארן) ואלונסו. המילטון הצליח לעקוף בשלבי הפתיחה את אלונסו, אבל זה החזיר לו מאוחר יותר באותו מטבע. אבל כשאלונסו נטל את ההובלה, סייע לו דווקא המילטון שעיכב את פטל, לאחר שזה ירד למקום השלישי בגלל הטעות ברחבת הטיפולים.
בסופו של דבר הצליח פטל לעבור את המילטון, אך אז כבר אלונסו היה הרחק מלפנים. בשלבי הסיום נאלץ הבריטי להאט בגלל מחסור בדלק ואז הצליח גם וובר לעבור אותו ולהבטיח מקום שלישי לרד-בול. בגלל ההאטה הזו ראינו על קו הסיום ניסיון עקיפה של פיליפה מאסה, שהסתיים במגע בין פרארי למקלארן. את המתקפה הזו הצליח המילטון להדוף ולסיים רביעי. אבל גם מקלארן פישלה ברחבת הטיפולים כאשר נהגה השני, ג'נסון באטון, שנהנה ממירוץ סולידי, פרש אחרי שהצמיג הימני-קדמי התפרק מהמכונית ביציאה למסלול.
במקום השישי סיים ניקו רוזברג במרצדס, לפני סרג'יו פרז בוויליאמס, ניק היידפילד ברנו, מיכאל שומאכר במרצדס שהדרדר פעמיים לאחור (תאונה ועונש) אך הצליח לחזור, וחיימה אלגוסווארי בטורו רוסו.

גרנד פרי בריטניה
1. פרננדו אלונסו – פרארי
2. סבסטיאן פטל – רד-בול
3. מרק וובר – רד-בול
4. לואיס המילטון – מקלארן
5. פיליפה מאסה – פרארי
6. ניקו רוזברג – מרצדס
7. סרג'יו פרז – וויליאמס
8. ניק הייפילד – רנו
9. מיכאל שומאכר – מרצדס
10. חיימה אלגוסאוורי – טורו רוסו

אליפות העולם לנהגים
1. סבסטיאן פטל – 204 נק'
2. מרק וובר – 124 נק'
3. פרננדו אלונסו – 112 נק'
4. לואיס המילטון – 109 נק'
5. ג'נסון באטון – 109 נק'

אליפות העולם ליצרניות
1. רד-בול – 328 נק'
2. מקלארן – 218 נק'
3. פרארי – 164 נק'
4. מרצדס – 68 נק'
5. רנו – 65 נק'