מיני קופר DSQUARED²
ב.מ.וו, יחד עם צמד מעצבי על קנדים המכנים עצמם בשם DSQUARED², הציגה בנשף החיים שנערך אמש (שבת) בווינה, אוסטריה, מכונית תצוגה חדשה. מדובר במיני קופר S משודרגת לשטח, שעוצבה על-ידי הצמד הקנדי ונועדה לשמש באירוע השנתי. נשף החיים הוא אירוע הצדקה הגדול ביותר באירופה למען האיידס, ומטרתו לאסוף כסף לתמיכה בפרוייקטים לחקר ומניעת המחלה.
המיני המיוחדת עברה טיפול על-ידי המעצבים הקנדים, שמצטרפים לשורה ארוכה של מעצבים שכבר הציגו מיני לנשף החיים, בהם דונטלה ורסאצ'ה, דיזל, ג'אנפרנקו פרה ואחרים. השנה, ייחודה של המיני הוא באבזור שטח, המקנה לה מראה קשוח וייעודי. זה כולל מגן קדמי עם פנסי ראלי בסגנון מכונית ה-WRC (וגם מיני מונטה קרלו המקורית), חלונות שחורים עם מיגון וגלגל חלופי על הדלת האחורית.
למכונית יש גם מרכב מוגבה וצמיגי שטח קרביים, אך היא לא מצוידת בהנעה כפולה. תא הנוסעים כולל מושבי עור עם סמלי סדנת DSQUARED², וגם מצפן למקרה שתרצו לנווט בשיטה המסורתית. המעצבים אף זיוודו אותה בתיבת ציוד קשיחה וצמד מיכלי דלק רזרביים. המיני המיוחדת צוידה ביחידת הכוח המוכרת של ב.מ.וו, בנפח 1.6 ליטר ועם 184 כ"ס. ביצועיה בדגם הסדרתי עומדים על 7.0 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש (7.2 עם תיבה אוטומטית), ומהירות מרבית של 228 קמ"ש (223). ולמרות שב.מ.וו לא נוקבת בנתונים למכונית התצוגה, ניתן לצפות לכך שתהיה מעט איטית יותר מהדגם הסדרתי.