הונדה אקורד. שינויים זעירים
הונדה מתחילה לשווק בישראל את האקורד המחודשת, שהוצגה לראשונה לפני חודשיים בתערוכת ז'נבה. הונדה אקורד עברה שינוי קל מאוד חיצונית, הכולל יחידות תאורה מעודכנות ושינוי לסבכה ולפגושים. עם זאת, השינוי המשמעותי ביותר מבחינת השוק הישראלי הוא עדכון רמות הגימור ותוספת אבזור לרוב הגרסאות.
השינוי המשמעותי ביותר הוא הוספת גרסת ה'לקסרי' (Luxury), עם מנוע 2.0 ליטר. זו תחליף את ה'אלגנס' (Elegance) ותהיה מצויידת יותר אך זולה ממנה, עם תג של 190,000 שקל לעומת 197,000 בעבר. גרסת ה'קומפורט' (Comfort) ששווקה בעבר כגרסת הבסיס, ועלתה 187,000 שקל, לא תוצע יותר. להיצע נוספה גם גרסת 2.0 ליטר 'פרמיום', עם תג מחיר של 199,000 שקל. גרסאות ה-2.4 ליטר נותרו במחיר דומה: 235,000 ו-255,000 שקל בהתאם לאבזור. כל הגרסאות מגיעות כעת עם חישוקים קלים, בלוטות' מקורי, וחיבור USB.

האקורד המחודשת מבטיחה להיות חסכונית יותר בגלל שינויים ארודינמיים לעיצוב, מסבים חדשים, וצמיגים בעלי התנגדות גלגול נמוכה. לפי אנשי הונדה, היא גם שקטה יותר בזכות שיפור בבידוד הרעשים והחלפת השמשה האחורית. רשימת השינויים כוללת גם כיול מחדש של המתלים לטובת נוחות משופרת. בגרסאות המהודרות, נוספו פנסים עוקבי דרך ותאורת קסנון שעוברת מאורות דרך (גבוהים) למעבר (רגילים) אוטומטית, במקרה שהמערכת מזהה רכב שמגיע ממול.