תחת איום מתמיד של גשם שלא התממש לבסוף, ניצח סבסטיאן וטל במירוץ הגרנד פרי השני של העונה שהתקיים במאלזיה. פעם נוספת נראה השילוב – רד בול וטל – בלתי מנוצח, למרות שברוב המירוץ הנהג הגרמני לא יכול היה להשתמש במערכת הקרס.

וטל שניצח גם במירוץ הראשון של העונה היה המהיר ביותר בהקפות הדירוג. הוא זינק מצוין, פתח פער על יריביו ושליטתו במירוץ הייתה ברורה כאשר אף אחר מיריביו לא סיכן אותו לרגע.
אבל בעוד וטל ניהל מירוץ רגוע, מאחור התנהלו קרבות מעניינים עם שפע עקיפות שהפכו את האירוע למרתק. כולם גם ציפו לגשם, אך השמיים הקודרים הולידו מדי פעם טפטוף קל שלא השפיע על המירוץ. מה שכן השפיע היה קצב שחיקת הצמיגים שחייב את רוב הנהגים לשלוש ואף ארבע החלפות והפך את הטקטיקה למבלבלת.

וכך במקום השני סיים ג'נסון באטון שניהל מירוץ טקטי חכם למדי כאשר הוא מקדים את הפתעת המירוץ ניק היידפילד. אחרי מירוץ גרוע באוסטרליה הצליח היידפילד להחזיר את אמונה של רנו, עם זינוק מצויין כשבהמשך הוא מטפס עד למקום השלישי כולל עקיפה נאה על לואיס המילטון (שהדרדר בהמשך עד למקום השביעי). רביעי סיים מארק וובר ברד בול השנייה שהצליח למזער את הנזק של הזינוק הגרוע. אחריו סיימו הצמד של פרארי פיליפה מאסה, ואלונסו שמכוניתו ניזוקה בקרב עם המילטון (על המקום השלישי). שביעי סיים המילטון, כשאחריו קאמוי קוביאשי המפתיע בסאובר, ומיכאל שומאכר שהצליח להביא נקודות ראשונות למרצדס במירוץ גרוע ביותר מבחינת הקבוצה. עשירי סיים פול דירסטה בפורס-אינדיאה.

גרנד פרי מאלזיה:
1. סבסטיאן וטל, רד בול
2. ג'נסון באטון, מקלארן
3. ניק היידפילד, רנו
4. מארק וובר, רד בול
5. פיליפה מאסה, פרארי
6. פרננדו אלונסו, פרארי
7. לואיס המילטון, מקלארן
8. קאמוי קוביאשי, סאובר
9. מיכאל שומאכר, מרצדס
10. פול דירסטה, פורס אינדיאה

אליפות העולם לנהגים, לאחר 2 מירוצים:
1. סבסטיאן וטל, 50 נק'
2. ג'נסון באטון, 25 נק'
3. לואיס המילטון, 24 נק'
4. מארק וובר, 22 נק'
5. פרננדו אלונסו, 20 נק'

אליפות העולם ליצרנים, לאחר 2 מירוצים:
1. סאובר, 72 נק'
2. מקלארן, 50 נק'
3. פרארי, 36 נק'
4. רנו, 30 נק'
5. טורו רוסו, 4 נק'