'עמק המוות' (Death Valley) הנמצא בקליפורניה על גבול נבאדה, הוא מקום מועדף על לא מעט יצרניות רכב בבואם לבחון את דגמיהן שבקנה. התנאים שבעמק – בידוד משאר מקומות הומי אדם ומזג האוויר החם (מהמקומות החמים ביותר בעולם עם טמפ' של יותר מ-50 מעלות צלזיוס) – מהווים מקום מושלם לבחינת מערכות הרכב בתנאי חום קיצוניים ללא עיניהם הבולשות של צלמים ועיתונאים.
גם ב.מ.וו נוהגת לבחון שם את מרכלותה, אלא שהפעם במקום להסוות ולהסתיר, היא עצמה חושפת ומשתמשת ברשת כקידום תדמית עם סרטון קצר אודות הדור הבא של סדרה 3. אומנם מדובר בטיזר של החברה הבאוורית, אך ניתן להבחין בברור במעטפת החיצונית של המכונית.
בראיון בלעדי שערכנו עם אדריאן ואן הוידונק, סגן נשיא ב.מ.וו וראש מחלקת העיצוב, סיפר ואן הוידונק שה-3 הבאה תפתיע בעיצובה. "היא לא תהיה 5 מוקטנת" הוא אמר. אתם מוזמנים לצפות בסרטון ולהחליט בעצמכם אם הוא צודק.
בכל מקרה, לאור הטיזר הקצר ניתן להעריך כי הרכב נמצא בשלבי פיתוח סופיים ובקרוב נזכה להצגה מפורטת יותר של הדגם החשוב ביותר במערך הדגמים של החברה. ככל הנראה הצגה מלאה של ב.מ.וו סדרה 3 החדשה תיערך בתערוכת פרנקפורט הקרובה (החל מ-15 בספטמבר השנה).