שברולט חושפת את הדור הבא של הקולוראדו, שיוצג בתערוכת בנגקוק בתאילנד (שתיפתח ב-25 למרץ). אומנם הרכב מוגדר על ידי שברולט כמכונית תצוגה, אך נראה שהדגם החדש (שנראה סדרתי למדי) צפוי להגיע לפס הייצור עוד השנה, תחילת בתאילנד ואח"כ לשווקים נוספים.
הבחירה להצגתו בתאילנד איננה מקרית, מדובר בשוק הגדול בעולם לטנדרים בגדול בינוני. למי שאינו בקיא בעולם הטנדרים, נזכיר שהקולוראדו דומה בממדיו לאיסוזו D-מקס ומתחריו בשוק המקומי שלנו.

דגם הקונספט נראה נאה משמעותית מהדור הנוכחי של הקולוראדו, ומציג עיצוב נאה ומרשים מאוד עם הגריל החדש והמעודכן של שברולט התחום בפסי כרום מודגשים. וכמובן, כמו כל רכב תצוגה שמכבד את עצמו, כך גם הקולוראדו מוצג במראה עדכני וקרבי – מדרגות צד אינטגרליות, פנסי לד מלפנים ומאחור וחישוקים מוגדלים – "20 הנועלים צמיגי 285/50.
שברולט קולוראדו הדור הבא
צילום: מנהל
ההנעה היא כפולה ומתבצעת עלי ידי מנוע דיזל מוגדש בנפח 2.8 ליטר המשודך לתיבת הילוכים ידנית בעלת חמישה יחסי העברה עם הילוך כוח ואפשרות להנעה 2X4 או 4X4 לבחירת הנהג. כרגע, שברולט לא פרסמה את נתוני ההספק של המנוע.

כפי שניתן להתרשם מהתמונות, רכב התצוגה מציע קבינה מוארכת עם חצי דלת נוספת הנפתחת לאחור. בשברולט מספרים בהודעה לעיתונות כי תא הנוסעים מרווח במיוחד, מורכב מחומרים איכותיים ורכים למגע ובעל אווירה יוקרתית. בצד האבזור נציין שלקולוראדו קונספט מסך "7 מרכזי הכולל מערכת ניווט, בקרת אקלים מפוצלת, בלוטות', מושבים מחוממים עטופי עור וגם ההגה מתהדר בעור עם תפירה לבנה. כמה מהרשימה הנאה הזו אכן ימצא דרכו לגרסאות הייצור? קשה להגיד.