פולקסווגן בולי
עשר שנים אחרי שפולקסווגן שקלה להחזיר אותו לחיים, הבאס הקלאסי יעשה קאמבק ויגיע לשנות ה-2000. ואם בפעם הקודמת פולקסווגן שקלה להציג אותו כרכב מסחרי גדול, הפעם הוא ייכנס לפלח המיקרוואנים, ויתחרה בכלים דוגמת אופל מריבה, טויוטה ספייס ורסו וכו'. כן, עד כדי כך קטן.
הבולי (Bulli, שם החיבה שנתנו הגרמנים לטרנספורטר הראשון), מציג מידות קומפקטיות: אורך של 399 ס"מ בלבד (קצר אף מפיאט פונטו), רוחב של 175 ס"מ וגובה של 170 ס"מ. בסיס הגלגלים דומה למשפחתית קומפקטית, ועומד על 262 ס"מ. העיצוב, למרות המידות השונות בתכלית, מזכיר מאוד את הבאס המקורי, וגם את המיקרובאס (רכב התצוגה מ-2001).
כיאה לתקופה, פולקסווגן מציידת את מכונית התצוגה במנוע חשמלי. יש לו 114 כ"ס ו-27.5 קג"מ, ובסיוע מצברי ליתיום-יון עם קיבולת של 45 קילוואט שעה, הוא יציע טווח נסיעה מרשים של 300 ק"מ. גם הביצועים יותר מסבירים, עם מיאוץ קלאסי שאורך 11.5 שניות ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית (לטובת הטווח) של 140 קמ"ש. מפולקסווגן נמסר כי הבולי תוכנן כך שיתאים גם למנועי בנזין ודיזל קטנים (בנפח 1.4-1.0 ליטר), ורומזת בכך למעשה שהדגם הסדרתי יציע מנוע בעירה פנימית.
באופן מעניין לבולי שישה מושבים, אם כי בהתחשב במידות ולפי התמונות, ספק אם שלושה מבוגרים יוכלו לשבת מלפנים. בשלב זה לא ברור אם סידור המושבים הזה יגיע לדגם הסדרתי, או שהוא יצויד בחמישה מושבים בלבד. פולקסווגן לא מפרסמת תאריך יעד לשיווק הדגם החדש, אך ניתן לצפות שזה יקרה בתוך כשנה.