סאאב 9-3 קבריולה אינדפנדנס אדישן. יש מה לחגוג?
המכונית ומתיחות פנים לה רבות, סאאב 9-3, עברה עוד אחת לקראת תערוכת ז'נבה. כדי לציין את המאורע ולחגוג שנה לעזיבת המותג את האורווה הבוערת של ג'נרל מוטורס, השוודים מציעים מהדורה מיוחדת של ה-9-3 קבריולה.
ה'אינדפנדס אדישן' (Independence Edition, מהדורת עצמאות), תוצע רק בדגם בעל גג הבד המתקפל, ורק בצבע כתום-נחושת. את הגוון הבולט תמצאו גם במושבי העור, בתפרים על גלגל ההגה ובמקומות נוספים. הקונסולה מעוטרת בעור דמוי סיבי-פחם, וכך גם ידית בלם היד, ידית בורר ההילוכים וידיות הדלתות. את העיצוב ישלימו חישוקי "18 כפולי חישורים הצבועים בכסף ושחור.
המהדורה המיוחדת תוצע ב-366 יחידות. למה דווקא המספר הזה? בסאאב מסבירים שהם יציעו מכונית אחת לכל יום מאז נמכרו מידי ג'נרל מוטורס לספייקר ההולנדית. והמכונית הנוספת? "לשנה הבאה". בכל מקרה, כדי לדעת איזו מכונית קניתם מתוך ה-366, כל אחת תעוטר בתג ממוספר ליד החלון הצדדי-אחורי.
סיבה לחגיגה? סאאב מציינת שנה לפרידה מ-GM
צילום: מנהל
סאאב תציע את ה-9-3 אינדפנדנס עם המנועים הבכירים של משפחת ה-9-3 המעודכנת: 2.0 ליטר טורבו-בנזין עם 220 כ"ס, או 1.9 ליטר טווין-טורבו דיזל עם 180 כ"ס. בשני המקרים יוצעו תיבות שישה הילוכים (ידנית או אוטומטית לבחירה).