אופל זפירה טורר. הדור הבא עם איפור תצוגה
אופל מעניקה הצצה לדור הבא של הזפירה, שלישי מאז המיניוואן הקומפקטי הוצג לראשונה בשנת 1999. הדור השני נחשף ב-2004, ובסוף השנה צפוי הדור השלישי, שיהיה גדול ומודרני מקודמו. אופל זפירה מתחרה ברנו סניק וסיטרואן C4 פיקאסו, ועם השקתו במקור היה המיניוואן הקומפקטי הראשון שהציע אפשרות לשבעה מושבים.
אופל לא מפרסמת מידע מלא על מכונית התצוגה, ששמה אופל זפירה טורר (Zafira Tourer), ועוצבה לדברי הגרמנים בהשראת טרקלין יוקרתי. באופל מרחיבים על תחושות מרחב ויוקרה, כמו גם על סידור מושבים המאפשר לקפל את השורה השלישית ולהפוך את השורה השנייה לדו-מושבית עם מסעדי רגליים מתקפלים. ספק אם רמת הידור כזו תוצע בדגם הסדרתי.
אופל זפירה – הדור הבא
צילום: מנהל
גם צמד מחשבי האייפד הממוקמים מאחורי המושבים האחוריים, ומעטרים בתקופה האחרונה שלל מכוניות תצוגה, לא צפויים להיות חלק מרשימת האבזור הבסיסי. הזפירה יאבד בדרך לייצור גם את חישוקי ה-"20 המופרזים, שעטופים בצמיגי 245/40. נתוני המידות של הרכב החדש לא פורסמו, אך הוא צפוי לעשות שימוש בפלטפורמה הגלובלית של ג'נרל מוטורס ולהיות דומה במידותיו לאחיו התאום, שברולט אורלנדו. פלטפורמה זו משמשת גם את אופל אסטרה ותאומתה שברולט קרוז.
מכונית התצוגה צוידה במנוע ה-1.4 ליטר טורבו המודרני של ג'נרל מוטורס (נתוני הספק ומומנט לא פורסמו), ובמערכת עצור-סע לחסכון בדלק בפקקים ובעיר. כמו-כן, היא מצוידת במתלים מתכווננים שיוצעו ככל הנראה גם בדגם הסדרתי, לפחות בחלק מהגרסאות. פרטים נוספים על הזפירה טורר צפויים בתערוכת ז'נבה בחודש הבא, הדגם הסדרתי יוצג ככל הנראה בתערוכת פרנקפורט בספטמבר הקרוב, וצפוי להגיע אלינו בראשית שנה הבאה.