יונדאי i40, מחליפת הסונטה באירופה
קודם היו איורים, אחר-כך תמונת פנים – וכעת מגיע תורן של תמונות חוץ רשמיות. יונדאי i40, יורשת הסונטה באירופה, תוצג בתערוכת ז'נבה הקרובה ב-3 במרץ. מדובר במכונית בעלת עיצוב שונה מזה שהוצג בדרום-קוריאה וארה"ב, שם משווקת מחליפת הסונטה עם השם הוותיק, ולא בשיטה האלפאנומרית שאימצו הקוריאנים עבור אירופה. לשני השווקים הללו גם סונטה בגרסת כלאיים, שעדיין לא ידוע אם תוצע באירופה.
יונדאי לא מנצלת את חשיפת התמונות החדשות כדי לפרסם פרטים שלא ידענו על המשפחתית הגדולה. היא חוזרת על כך שהדגם הראשון שיוצג יהיה הסטיישן (כפי שניתן להתרשם בתמונות), וכי גרסת סדאן צפויה רק בשלב מאוחר יותר של השנה – ככל הנראה בתערוכת פרנקפורט בספטמבר. ל-i40 יהיה מנוע טורבו-דיזל בנפח 1.7 ליטר, שיפלוט 113 גרם פחמן דו-חמצני לק"מ בממוצע, נתון נמוך יחסית לרכב בגודל זה. אין פרטים בינתיים על גרסאות הבנזין, החשובות יותר לשוק הישראלי.
מלבד ה-i40 החדשה, יונדאי תציג בז'נבה שתי מכוניות מעניינות נוספות: חובבי הספורטיביות יוכלו להתרשם בבכורה אירופית מהוולוסטר (Veloster) הייחודית, שהושקה באמריקה בראשית השנה. לצידה תוצג מכונית חשובה בהרבה לשוק הישראלי, ה-i25 החדשה (היורשת של יונדאי אקסנט), אך פרטים אודותיה עדיין לא פורסמו. היא תהיה ככל הנראה דומה-עד זהה לאקסנט ה'רוסית', שהוצגה אשתקד תחת השם RB ולאחר מכן סולאריס.