מגזין עם בנזין חוגג חצי יובל בפיצוץ של אדרנלין. זה מתחיל עם מבחן למכונית העל הממוקדת ביותר בעולם – הקאפארו T1 שנראית כמו מכונית מירוץ למסלול לכל דבר, אבל מורשית לנוע באנגליה גם בכביש הציבורי. היא מציעה יחס הספק משקל טוב כפליים מזה של הבוגאטי ווירון, ותאוצה ל-100 קמ"ש ב-2.5 שניות. אנחנו עדיין מתאוששים מהחוויה.
אבל האדרנלין הוא לא רק בחו"ל. ביצענו, מבחן השוואתי-על ראשון על אספלט ארץ הקודש בין אודי R8 והמתחרה הישירה שלה, פורשה 911 בקרב ענקים. המשכנו במבחן מקומי ל.ב.מ.וו M3 בתצורה הכי נכונה של המכונית הזו, קופה, ידנית, שמשת את בעליה בתור הרכב המשפחתי המרכזי בביתו. מי אמר שאין תרבות מוטורית בארץ?
בנוסף דני פרומצ'נקו בדק כמה רחוק אפשר להגיע עם לקסוס LS460 על מיכל דלק אחד (רמז, מאוד רחוק). ואלי שאולי חזר בזמן ובדק מה היו הרגלי הקניה שלכם ב-25 שנים האחרונות, מהליאונה, הלנסר, הסופר-הגרנד, והשינוי במיסוי.

כמובן שלא שכחנו גם להשאיר את הרגליים על הקרקע עם מבחן השוואתי ענק ל-7 המשפחתיות הבכירות בארץ – טויוטה קורולה, יונדאי i30CW, מאזדה 3, סקודה אוקטביה, קיה פורטה, רנו פלואנס וגם שברולט קרוז המחודשת. כמו כן הפגשנו את סיטרואן C1 מול סוזוקי אלטו הידניות בקרב על ליבו של הנהג החסכן.
וזה לא הכל – יש לנו גם את סיכום עונת הראלי, סיקור הדקאר, ומבחנים לקיה סול ולניסאן ג'וק החדשים וקרב שטח בין ההונדה CR-V לטויוטה ראב4 ומפגש עם פאוור וואגון משנת 1970' כל זאת ועוד ועוד בגיליון 300 החגיגי של מגזין אוטו.