הונדה אקורד טורר (סטיישן). שינויים קוסמטיים קלילים
הונדה ביצעה מתיחת פנים למשפחתית הגדולה שלה, האקורד. שלוש שנים בדיוק אחרי שהושק הדור הנוכחי בתערוכת ז'נבה 2008, היפנים יגיעו לז'נבה 2011 בחודש מרץ עם עדכון של אמצע החיים לאקורד. וכבר מחודש אפריל הקרוב, הדגם המחודש יגיע לשווקים השונים, ולישראל מאמצע השנה.
השינויים שעברה הונדה אקורד אינם גדולים, ובכל הנוגע לעיצוב החיצוני והפנימי ניתן להגדירם כזעומים. מלפנים למשל אפשר לזהות יחידות תאורה עם מאותתים שקופים, וחלק תחתון חדש לפגוש הקדמי. מאחור ההבדל קטן עוד יותר, ומתרכז בשינוי כמעט בלתי מובחן לצבע יחידות התאורה. חלק מהשינויים שבוצעו, נועדו כדי לשפר את זרימת האוויר סביב גוף המכונית, והונדה מציינת בין היתר כי ביצעה שינויים לרצפת המרכב לשיפור האווירודינמיות.
במטרה להפחית את תצרוכת הדלק וזיהום האוויר, הונדה מבטיחה שיפורים גם לגרסת הטורבו-דיזל, שלא נמכרת בישראל. שינויים אלה סייעו להפחית את פליטת ה-CO2 בתשעה גרם לק"מ בממוצע בדגם הידני, ו-11 גרם בגרסה האוטומטית. הונדה מבטיחה שיפור לתצרוכת הדלק גם בגרסאות הבנזין, אך לא מציינת באיזה שיעור וכיצד הושג. היצע המנועים של האקורד ימשיך לכלול בישראל שתי גרסאות: 2.0 ליטר עם 156 כ"ס ו-2.4 ליטר עם 201 כ"ס, בעוד שבאירופה יוצעו שלושה מנועים נוספים: 2.2 ליטר עם 180 כ"ס ("טייפ S), וצמד מנועי טורבו דיזל בנפח 2.2 ליטר עם 138 כ"ס (שלא הוצע בעבר) או 150 כ"ס (ללא שינוי).
האקורד תמשיך להימכר בשתי גרסאות מרכב, סדאן וסטיישן, מהן רק הראשונה משווקת בישראל. נכון לעתה לא ידוע על שינויים במפרט האבזור המקומי או במחיר, אם כי בהונדה מציינים כי רמות הגימור הבכירות יזכו לתוספות חדשות דוגמת תאורה מתכווננת. מחברת מאיר, יבואנית הונדה, נמסר ל"אוטו" כי האקורד המחודשת תנחת בישראל באמצע השנה.