הקוצבות של שברולט, 1969 והיום
שברולט שוב קוצבת את האינדי 500. יצרנית הרכב האמריקנית הוותיקה תחגוג השתתפות נוספת באחת מתחרויות הספורט המוטורי הפופולריות ביותר באמריקה. הפעם היא תציע מכונית קוצבת נאה במיוחד, בדמות גרסת הקונברטיבל פתוחת הגג של הקמארו החדשה. זאת, כחלק ממאמצי השיווק של המכונית שהושקה אשתקד.
המכונית הקוצבת, שבמיטב המסורת גם תוצע למכירה לצדקה ולאחר מכן לקהל הרחב במהדורה מוגבלת של 50 יחידות, תתבסס על גרסת ה-SS של הקמארו. יש לה מנוע V8 בנפח 6.2 ליטר שמספק 400 כ"ס, ומשודך לתיבת שישה הילוכים אוטומטית. שילוב זה מאפשר מיאוץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 5.5 שניות, ועד למהירות מרבית של 250 קמ"ש. בנוסף לכך בשברולט ציידו את הגרסה המיוחדת גם בערכת 2SS, שמוסיפה בין היתר חישוקי "20 מצופים כרום ובלמי ברמבו משודרגים.
המכונית המיוחדת עוצבה כך שתזכיר את הדור הראשון של הקמארו, שכיכב אף הוא כרכב קוצב של האינדיאנפוליס 500. וזה אומר כי מלבד עיצוב הרטרו הרגיל, יש מרכב בצבע לבן עם פסים כתומים לאורכו, כיתוב "Pace Car" (מכונית קוצבת) בצדדים ומושבי עור כתומים, עם לוגו "אינדי 500" מוטבע במשענות הראש.
במהלך 100 שנות קיומו של מירוץ האינדי 500, שברולט סיפקה את המכונית הקוצבת 22 פעמים, הראשונה שבהן ב-1948. מתוכן שבע פעמים עם הקמארו (הפעם הראשונה ב-1967), ואילו הקורבט סיפקה את השירות למכוניות המירוץ לא פחות מ-10 פעמים.