מרצדס CLS החדשה
במרצדס לא מתכוונים לפגר אחרי ההצלחות הנאות של אודי וב.מ.וו בשוק הישראלי, ומכינים כמה תשובות מעניינות. כמו בכל שנה, גם ב-2011 הכוונה היא להגדיל את המכירות, והפעם בסיוע שלושה דגמים עיקריים: ML חדש לשטח, CLS חדשה לחובבי העיצוב, ו-C קלאס מחודשת ברמת הכניסה.
ברבעון הראשון של השנה תנחת כאן מרצדס CLS החדשה והמסקרנת, דור שני למי שהמציאה את קטגוריית הסאלון-קופה. בערך באותה תקופה נקבל גם את ה-CL המעודכנת, שעברה רענון קל יחסית, ונותרה יוקרתית מאוד ויקרה לא פחות.
החדשה החשובה ביותר ככל הנראה למרצדס, היא ה-C קלאס המחודשת שהוצגה בשבוע שעבר, ושתנחת אצלנו לקראת הקיץ. המכונית, שתוצג רשמית בתערוכת ז'נבה, אמורה לשפר את רמת המכירות של מרצדס יחד עם גרסה עתידית שלה, ה-C קלאס קופה (מחליפה מודרנית ל-CLC המיושנת, המבוססת עדיין על ה-C הקודמת).
לא פחות חשוב הוא מרצדס ML החדש, דור שלישי לרכב הפנאי הגדול של היצרנית שימשיך להגיע מארה"ב. הדור החדש צפוי להיחשף בסוף הקיץ, ולהגיע גם אלינו מעט מאוחר יותר ברבעון האחרון של 2011.

עוד כדאי לציין כי חדשה חשובה נוספת מבית קונצרן דיימלר תהיה חזרת מותג סמארט לארץ. כמו בעבר, ימכרו המכוניות הקטנות באולמות התצוגה של מרצדס, מותג הדגל של הקונצרן.