ניסאן אלור
ניסאן הציגה בתערוכת לוס אנג'לס את האלור (Ellure, שיבוש של המילה Allure, "משיכה"), מכונית תצוגה הרומזת על העיצוב העתידי שלה. האלור, כך לפי ניסאן, תוכננה כדי לפנות לקהל יעד של נשים בשנות ה-30 וה-40 לחייהן, הצהרה יוצאת דופן עבור יצרנית רכב גדולה. מלבד רמז לשפת העיצוב העתידית באופן כללי, האלור מספקת בעיקר הצצה ראשונה לעיצוב של מחליפת האלטימה, המשפחתית הגדולה שהושקה בגרסתה הנוכחית בארה"ב עוד בשנת 2006, ותוחלף בתוך כשנתיים.
האלור היא סדאן גדולה עם עיצוב המשלב גלים הנעים לאורך המרכב, יחד עם קו מותניים שרירי הנמתח גם מעל לגלגלים. המידות החיצוניות שמרניות למדי, עם אורך של 484 ס"מ, רוחב של 184 ס"מ, גובה של 145 ס"מ ורק בסיס הגלגלים ארוך – 290 ס"מ. מידת הגלגלים, 205/40 עם חישוקי "21, שייכת בעיקר לעולם התצוגה. האלור תוכננה עבור חמישה נוסעים, ויחד עם המידות השגרתיות ניתן לשער כי זה מרמז על קרבתה היחסית לייצור.
ניסאן מציגה: מכונית העתיד לנשים
צילום: מנהל
מכונית התצוגה הנאה מצוידת, כצפוי בעידן הנוכחי, בהנעת כלאיים המשלבת מנוע בנזין עם מנוע חשמלי. למנוע הבעירה הפנימית ארבעה צילינדרים ונפח של 2.5 ליטר, והוא מספק 240 כ"ס ו-35.8 קג"מ בסיוע מגדש על. המנוע החשמלי, שנעזר במצברי ליתיום-יון, מספק 35 כ"ס ו-20.4 קג"מ. את הכוח מעבירה לגלגלים תיבת הילוכים אוטומטית-רציפה. ניסאן לא מפרסמת נתוני ביצועים או תצרוכת דלק לאלור.
בתא הנוסעים, שמתאפיין בעיצוב תצוגה דרמטי, ניסאן עשתה שימוש בחומרים ממוחזרים לייצור המושבים, ואילו שטיחי הרצפה עשויים מצמר טבעי. לפחות אחד מהחומרים האלה, לא צפוי להגיע לייצור סדרתי.