ג'יפ גרנד צ'ירוקי החדש

מבחר הדגמים של קבוצת קרייזלר בישראל עשוי להתרחב משמעותית, זאת אחרי הצמצום הגדול אליו נקלעה בתקופה האחרונה ובעקבות המשבר שעברה אשתקד. יחד עם הארגון מחדש של קרייזלר והפסקת מכירת מספר לא מבוטל של דגמים באירופה, איבדה הקבוצה חלק משמעותי מהמבחר המקומי שלה. הרשימה הזו כוללת את דודג' אוונג'ר ודודג' ניטרו, קרייזלר סברינג, קרייזלר 300, וכמובן את קרייזלר PT קרוזר שייצורו הופסק. ואולם לפחות כרגע, הציפייה היא שהשנה הבאה תהיה הרבה יותר ורודה.

במהלך הרבעון הראשון של 2011, ינחת כאן ג'יפ גרנד צ'ירוקי החדש, והיבואנית, מכשירי תנועה, מצפה לכמויות נאות ומחיר תחרותי. זאת, תודות לתנופה שיצרה עם מכירות הדגם היוצא. לאחר מכן צפויה להגיע גרסה משופרת לקרייזלר וויאג'ר, עם מנוע 3.6 ליטר חדש. מדובר במנוע פנטאסטר עם 24 שסתומים ותזמון משתנה, שמייצר 290 כ"ס. זהו מנוע מודרני ביחס למה שהורגלנו מאמריקה, והוא יגיע גם לג'יפ גרנד צ'ירוקי ולדור השני של קרייזלר 300, שצפוי בקרוב.

ה-300 תעבור עדכון מקיף בתא הנוסעים, ואמורה להגיע אלינו באמצע השנה הבאה. גם דודג' דוראנגו החדש, רכב פנאי גדול, צפוי להגיע אלינו סוף-סוף אחרי הבטחות חוזרות ונשנות. זה יקרה במחצית השנייה של השנה. הדוראגנו (שיצויד גם הוא במנוע ה-3.6), יוצע בגרסת שמונה מקומות, והכוונה היא להתחרות עימו בשברולט טראוורס.

במכשירי תנועה מקווים גם כי יוכלו להביא את האוונג'ר של דודג' בגרסה האמריקנית שלה. זה מותנה כמובן במחיר תחרותי, ואם זה יקרה יוכלו לשוב ולהתחרות בשברולט מאליבו.

במחצית השנייה של השנה, צפוי לנחות כאן דודג' ג'רני מעודכן, שיקבל תא נוסעים חדש. בסוף 2011, עשויה להגיע קרייזלר 200 החדשה, אשר יורשת את הסברינג ותצויד אף היא במנוע ה-3.6 ליטר החדש.