ניסאן ג'וקחברת קרסו, יבואנית ניסאן, תחנוך בימים הקרובים אולם תצוגה חדש בהרצליה-פיתוח, אשר יוקדש למכוניות הספורט והפרימיום של המותג היפני ובתחילה יוצג בו רכב הפנאי הקטן ניסאן ג'וק. בכך הולכת ניסאן אחרי מותגים יוקרתיים או אופנתיים אחרים, שבחרו למקם באיזור זה אולמות תצוגה. האולם ימוקם צמוד לתצוגה החדשה של אינפיניטי, אף היא מבית קרסו. בניסאן מדגישים שאין כוונה ליצור חטיבת יוקרה או ספורט נפרדת בתוך המותג, אלא רק להדגיש את הפן הזה עבור קהל היעד שנמצא בסביבה זו. כך או כך, מדובר במהלך מעניין ובקרסו בהחלט מכירים את האיזור ותרומתו, אחרי שפתחו שם את האולם של אינפיניטי.

למרות השאיפה לכוון את האולם החדש לתחום היוקרתי, יחנוך אותו דווקא ניסאן ג'וק העממי שמגיע ארצה בימים אלה. עד כה נמכר הרכב רק דרך אתר האינטרנט הייחודי. לכבוד נחיתתו יוקדש כל אולם התצוגה בשבוע הראשון לג'וק. לאחר מכן יוצגו באולם ה-370Z, המוראנו וגם גרסת הטורבו של הג'וק והמהדורות מצוידות של ניסאן קשקאי והפאתפיינדר.

כמו שסיפרנו בעבר, הג'וק יוצע בשלוש רמות גימור – אסנטה, אסנטה ספורט וטקנה – כאשר המחירים בהתאמה הם 127,000, 132,000 ו-139,000 שקל. שלוש הגרסאות האלה יוצעו עם מנוע 1.6 ליטר ו-117 כ"ס, תיבה אוטומטית רציפה והנעה קדמית. כן תוצע גרסת טורבו כפולת הנעה עם 190 כ"ס, שמחירה יעמוד על 179,000 שקל.