ג'יפ TJבעוד כשנה תחשוף ג'יפ, חטיבת השטח של קרייזלר, טנדר חדש. כמעט מאז יצא הג'יפ האזרחי CJ (ר"ת של Civilian Jeep) אל אוויר העולם, לאחר מלחמת העולם ה-2, הוא הוצע בגרסאות טנדר כאלו או אחרות, כהמשך טבעי לשימושיו הרבים, בהם נשיאת מטען והובלתו בשטח קשה לעבירות. במהלך השנים הוצעו גרסאות טנדר הן לג'יפ הבסיסי – סדרות ה-CJ למיניהן – והן לדגמים הגדולים יותר דוגמת ווגוניר, צ'ירוקי, קומאנצ'י וסדרה J (גלדיאטור והונצ'ו).

עדיין לא מדובר בהצהרה רשמית ולכן גם לא הרבה פרטים ידועים, אך ממה שהסתנן מחדרי החדרים בקרייזלר לעיתונות האמריקנית, מצטיירת תמונה מעוררת תיאבון. ראשית, מדובר בגרסה – ולו דומה עיצובית – לג'יפ רנגלר. הקדימון היה רכב התצוגה גלדיאטור מ-2005, והמשכו הרנגלר JT מ-2009 (ר"ת של Jeep Truck). זה האחרון הוצג כאב-טיפוס ותוכנן בסיוע סדנת שיפורים חיצונית, אך ניתן להעריך כי מדובר ברכב כמעט מוכן לייצור: למעשה היה זה רנגלר עם ארגז מאחור, תא נוסעים עם שורת מושבים אחת ושיפורי שטח.

לגבי מנועים, נראה כי לא תהיה חריגה מהמוכר מהרנגלר וגם לגבי הממדים ניתן לקבל מושג למה לצפות לפי בסיס הגלגלים איתו הופיע רכב התצוגה: 295 ס"מ. ההשקה מתוכננת לסוף שנה הבאה, וכרגע השמועות מדברות על גרסת תא נוסעים רגיל או גדול, שורת מושבים אחת ומקום אחסון מאחור, שאולי ינוצל להתקנת צמד כיסאות חירום מתקפלים.