שברולט קפטיבה המחודש
שברולט קפטיבה, רכב הפנאי המשווק בישראל ומיוצר בדרום-קוריאה, עבר מתיחת פנים משמעותית. לתערוכת פריז הקרובה (2-17 באוקטובר), הוא יגיע עם עיצוב חדש מבפנים ומבחוץ, ועם היצע מנועים חדש. בשברולט אף מבטיחים שיפורים לכיול המתלים, לטובת נוחות טובה יותר והתנהגות כביש עדיפה. בתא הנוסעים, שתמונותיו לא פורסמו, מבטיחים האמריקנים חומרים איכותיים מבעבר וקונסולה חדשה בהשראת שברולט קרוז.
הקפטיבה מיישר קו עם דגמי שברולט החדשים, בהם כאמור הקרוז אך בעיקר האוויאו החדשה, שאת תמונותיה הבאנו לכם לאחרונה ושתערוך הופעת בכורה אף היא בפריז. וזה אומר שיש לו סבכה קדמית חדשה וגדולה מבעבר, כמו גם פגוש ויחידות תאורה חדשות. מאחור השינויים מתרכזים בפגוש ויחידות התאורה, ופחות מוחשיים.
חידוש משמעותי לא פחות נמצא מתחת למכסה המנוע. כאן יוצעו יחידת ארבעה צילינדרים חדשה בנפח 2.4 ליטר (כמו בעבר), עם הספק של 171 כ"ס לעומת 136 כיום; יחידת V6 בנפח 3.0 ליטר עם 258 כ"ס בסיוע הזרקה ישירה ותזמון משתנה (לעומת 230 כ"ס ממנוע ה-3.2 ליטר היוצא); וצמד מנועי טורבו-דיזל בנפח 2.2 ליטר, המחליפים את יחידת ה-2.0 ליטר הישנה ומציעים 163 או 184 כ"ס במקום 150. מנועי הדיזל והבנזין הקטן יוצעו עם הנעה קדמית או כפולה, מנוע ה-V6 יוצע רק עם הנעה כפולה.
לקפטיבה יש מעתה גם תיבת שישה הילוכים חדשה, ובאירופה תוצע גם עם תיבה ידנית. בתא הנוסעים ניתן לציין כי עדיין יוצעו גרסאות חמישה ושבעה מושבים, וכי בשברולט מבטיחים תוספות אבזור חדשות, בהן חיבורי AUX ו-USB למערכת השמע, תאימות לתקן בלוטות' ובלם חניה אלקטרוני. כן מובטח שיפור לאיכות החומרים, ומערכת שתסייע בזינוק בעלייה בזוויות חדות בשטח.
הקפטיבה המחודש צפוי להגיע לשווקים השונים במהלך אביב 2011.