יגואר XJ. עוד גרסה בדרךחברת מאיר, יבואנית יגואר לישראל, מעוניינת להגדיל את מבחר גרסאות ה-XJ המשווקות בארץ. זאת, בעקבות ההחדרה המוצלחת יחסית למכונית הדגל של המותג. במאיר מרוצים מכך שמאז השקת המכונית בארץ בחודש אפריל, נמכרו כבר 30 מכוניות. רובן, באופן מעניין, דווקא בגרסת הדיזל סוג מנוע שהמתחרות המובהקות לא מציעות בדרך כלל בשוק הישראלי.

מאיר הרחיבה לאחרונה את היצע יגואר XJ, עם תחילת השיווק של גרסת הסופר-ספורט (Super Sport) אשר נחתה בארץ לפני שבועות ספורים. מדובר בגרסה החזקה בהיצע, שמחירה נע סביב ה-1.3 מיליון שקל. בחברה שואפים להביא לארץ בזמן הקרוב גם גרסה מוחלשת לסופר-ספורט, שמכונה סופרצ'רג'ד (Supercharged), אשר מיועדת בעיקר לשוק האמריקני. גרסה זו מציעה 470 כ"ס לעומת 510 של הסופר-ספורט, והיא מגיעה ברמת גימור פורטפוליו (Portfolio, כמו הגרסה המצוידת של ה-V8 הרגילה). מחירה עשוי להיות זול ביותר מ-150,000 שקלים בהשוואה לסופר-ספורט.

בסוכנות המקומית גם שוקלים ברצינות להתחיל ולשווק את גרסת הדיזל של יגואר XF. זאת, בעקבות המאמץ שהושקע וההחדרה המוצלחת יחסית של מנוע זה בספינת הדגל. העובדה שמדובר באותו מנוע מסייעת גם מבחינה לוגיסטית.