ניסאן ג'וקניסאן ג'וק, רכב הפנאי הקטן והייחודי מאוד, יוצא לדרך בארץ. באופן יוצא דופן, חברת קרסו, יבואנית ניסאן, החלה את מלאכת השיווק באמצעות אתר מיוחד באינטרנט, זאת כדי לאפשר הזמנה מוקדמת, עוד לפני שהמכוניות יגיעו לארץ. מכוניות ראשונות יימסרו ללקוחות באמצע חודש אוקטובר, כאשר הג'וק יגיע לאולם התצוגה בסוף אותו חודש. ישראל היא מהשווקים הראשונים באירופה שמקבלת את הרכב החדש.

הג'וק יוצע בשלוש רמות גימור: אסנטה, אסנטה ספורט וטקנה, כאשר המחירים יעמדו על 127,000 שקל, 132,000 שקל ו-139,000 שקל בהתאמה. שלוש הגרסאות האלה יוצעו עם מנוע 1.6 ליטר (117 כ"ס), תיבה אוטומטית רציפה והנעה קדמית.

אולם התצוגה הווירטואלי של הג'וק לא מנדב את מלוא המידע הטכני, ולכן כנראה גם עדיין לא מופיעה בו גרסת הטורבו כפולת ההנעה (190 כ"ס). ואולם גם זו עתידה להגיע ארצה ברמת הגימור הגבוהה ביותר, כאשר מחירה יהיה 180,000 שקלים.

כל הגרסאות של הג'וק יהיו מצוידות למדי, כאשר גרסת האסנטה הבסיסית כוללת חישוקים קלים, בקרת אקלים ושיוט ומערכת שמע. הטקנה תכלול בנוסף מפתח חכם וריפוד עור. בקרסו מאמינים שימכרו כ-2,000 יחידות במהלך 2011, אם יקבלו את הכמות הרצויה. נכון לעתה, לדבריהם יש בעיית אספקה בגלל הביקוש הרב שנרשם טרם השקתו באירופה.