רנו לגונה בישרה עם השקתה בשנת 2007, את מהפיכת האיכות והאמינות אותה הבטיח נשיא היצרנית, קרלוס גוהן. שלוש שנים מאוחר יותר, הלגונה אולי עמדה ביעדים אלו, אך מתקשה לעמוד ביעדי המכירות שהוצבו לה באירופה. לישראל, היא כלל לא הגיעה עקב בעיית תמחור, ואצלנו ממתינה יבואנית רנו, חברת קרסו, לאחותה לפלטפורמה – רנו לטיטוד.
בתערוכת פריז הקרובה (2-17 באוקטובר), רנו תציג מתיחת פנים ראשונה למשפחתית הגדולה. הלגונה המחודשת זוכה לחרטום בעל עיצוב שונה, הכולל פגוש חדש עם סבכה מעוטרת בפסי כסף בצדדים ובמרכז בצורת האות U. גם יחידות התאורה עברו עדכון קליל. הלגונה תמשיך להימכר בגרסת ליפטבק וסטיישן, שתיהן עם חמש דלתות. גרסת הקופה המסוגננת, שהוצגה כשנה לאחר הגרסאות הרגילות, תעבור מתיחת פנים דומה בעתיד.
מלבד העיצוב המחודש, הלגונה תוצע עם ההיגוי האחורי הייחודי בגרסאות בהן לא הוצע בעבר: טורבו דיזל עם 130 או 150 כ"ס. רנו ביצעה גם שיפור לרמות תצרוכת הדלק ופליטת המזהמים של חלק מהדגמים, ומציינת כדוגמה את מנוע הטורבו-דיזל בנפח 1.5 ליטר, שמייצר עדיין 110 כ"ס אך פולט כעת 120 גרם פחמן דו-חמצני לק"מ, לעומת 128 גרם בעבר. נתון זה יסייע ללגונה בציי הרכב האירופים, שם המכירות מושפעות באופן משמעותי על-ידי נתוני פליטת המזהמים.