אחרי הצגת המכוניות החסכונית בעולם, וכחלק משרשרת של מכוניות תצוגה הסוללות את הדרך למכונית חסכונית אמיתית, מציגה פולקסווגן את 'קונספט מילאנו טקסי' (Milano Taxi Concept) במסגרת תערוכת האנובר הצנועה.
בהיותה מבוססת בעיקרה על פולקסווגן Up! החשמלית, ההנעה מבוססת מנוע חשמלי בהספק של 115 כ"ס, תוך שימוש בסוללות לתיום איון המאחוסנות בתחתית המכונית לכל אורכה ומאפשרות טווח נסיעה של כ-300 ק"מ. משקל המכונית הוא כטון וחצי והסוללות נטענות עד 80% מקיבולתן תוך כשעה.
מכיוון שהמכונית מיועדת (תיאורטית) לשמש כמונית עירונית, נבחרה תצורת מיניוואן קומפקטי באורך 3.73 מטרים, רוחב 1.66 מטרים וגובה של 1.60 מטרים – כלומר, קטנה אף מהמכונית הסדרתית הקטנה ביותר של היצרן, ה'פוקס'. למען העלאה והורדה נוחה של הנוסעים, דלת הצד נפתחת כמעט למלוא אורך הדופן, בעוד שהדלת בצד הנהג אינה קיימת (בכדי למנוע יציאת נוסעים לצד הכביש). המונית יכולה לשכן שני נוסעים במושב האחורי כמעט ללא הגבלת מרווח רגליים כאשר מטענם שוכן לבטח בעריסה, היכן שממוקם ברוב במכוניות מושב הנוסע. הנוסעים נהנים ממסך מגע המזכיר מאוד את זה של ה-iPad של 'אפל' אשר יאפשר להם לראות מהו מסלול הנסיעה של הנהג (הסוף ל"שוד" התיירים הידוע?). בנוסף, על צג המגע הם יוכלו לראות נתוני מזג אוויר, הצעות לבילויים ומסלולי טיול בעיר. בפני הנהג עומד מסך מגע דומה לטובת פיקוד על מערכות הרכב השונות.

אומנם מדובר ברכב קונספט רעיוני, שלא אמור להגיע לייצור סדרתי, אך הוא מחזק את השמועות כי מכונית חשמלית אמיתית של פולקסווגן תוצג לקראת 2013.