שנה אחרי מתיחת הפנים של ה-Q7, זוכה רכב הפנאי היוקרתי של אודי לרענון ההיצע עם הצגת שלושה מנועי V6 הזרקה-ישירה ותיבת טיפטרוניק 8 הילוכים (שהופיעה לראשונה בדור החדש של אודי A8, בה נהגנו לא מכבר).

המנוע הבסיסי בהיצע יהיה מעתה הבנזין 3.0 ליטר מוגדש-העל שפגשנו זה מכבר ב-A6 והנו מחליפו של מנוע ה-V6 בנפח 3.6 ליטרים. הגרסה המוגדשת מנפקת אומנם קצת פחות הספק מבעבר (272 כ"ס לעומת 280 במנוע היוצא), אך מציעה מומנט גבוה משמעותית (40.8 קג"מ לעומת 36.7) ועקומת כוח שטוחה בהרבה. בהתאם, הביצועים השתפרו קלות: 7.9 שניות מאפס למאה קמ"ש (בהשוואה ל-8.8 שניות בעבר) ומהירות מרבית זהה של 225 קמ"ש. כמובן שהירידה בנפח הביאה גם לחסכון בדלק, בשיעור של כ-12%.
הגרסה השנייה שהוצאה לגמלאות היא ה-V8 בנפח 4.2 ליטר, שהוחלפה גם היא על ידי מנוע ה-3.0 ליטר המוגדש, בהספק מוגדל של 333 כ"ס. ממש כמו ב-S4 החדשה. גם כאן מדובר על ירידה קלה בהספק לעומת מנוע ה-V8 המוחלף (350 כ"ס) והמומנט נותר זהה (44.8 קג"מ), אך צריכת הדלק ופליטת המזהמים שופרו בכ-16%. למרות נחיתות הכוח הקלה, זמני ההאצה למאה קמ"ש צנחו ל-6.9 שניות (לעומת 7.4 שניות בעבר) ומאפשרים למתוח את המהירות המרבית של המכונית המגודלת עד ל-245 קמ"ש (קמ"ש אחד פחות מהמנוע הקודם) לפני שלסוסים נגמר האוויר.
מנוע הדיזל החדש מנפק 240 כ"ס ו-56 קג"מ, בדיוק כמו המנוע הקודם, אך אודי מצהירים כי קרביו של המנוע שונו לחלוטין. המנוע החדש מאפשר זמני האצה מהירים יותר – 7.9 שניות ל-100 קמ"ש בהשוואה ל-8.5 שניות, ומהירות מרבית של 215 קמ"ש, 5 קמ"ש יותר – יחד עם צריכת דלק נמוכה ב-19% ורצועת כוח רחבה יותר.
כל המנועים (כולל יחידות ה-TDI הגדולות שלא השתנו) משודכים לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית חדשה, זהה לזו שהוצגה באודי A8 בפולקסווגן טוארג ובפורשה קאיין החדשים – שאחראית גם היא לחסכון ולשיפור בביצועים.

מעבר לעדכון המכאני, לא בוצע כל עדכון או שינוי חיצוני אחר. אודי Q7 תוצע עם המנועים החדשים החל מסוף חודש מאי ותגיע גם לישראל.