אחת ההפתעות של תערוכת אוטומוטור 2010 הייתה חשיפה ראשונה בארץ של מותג סיני חדש על ידי יבואן לא מוכר ששמו בי.ג'י מוטורס. מדובר בדונגפנג, שכמו סאיק (שמיוצגת על ידי לובינסקי) מתמחה בשיתוף פעולה עם יצרנים אחרים. בסין מייצר הגוף הענק הזה מכוניות עם סיטרואן, פיז'ו, ניסן, הונדה וקיה.

המכוניות שהוא מייצא כרגע באופן עצמאי הן מסחריות קטנות שמכונות K05 ומזכירות את הזן היפני המיושן שבעבר שווק בארץ או את הפורטר של פיאג'יו. הדגם שמגיע לכאן מזכיר את הסוזוקי קרי וייתכן ויש ביניהן קשר מכאני. ל-K05 מנוע 1.3 עם 78 כ"ס ותיבה ידנית. הוא מוצע בשלל תצורות מרכב בהן נוסעים, קבינה כפולה, ארגז פתוח ואפילו אפשרות לארגז מתהפך.

גרג אוליצקי, מנכ"ל בי. ג'י מוטורס, מספר על כך שכל הכלים עומדים בתקנות יורו 5 ושהם יגיעו לארץ עד תחילת 2011. לפי אוליצקי הכוונה היא למכור אותם במחיר שלא יעלה על 100,000 שקלים, נמוך יותר מכל מסחרית קטנה שנמכרת בארץ. הוא מאמין שהפוטנציאל המסחרי כאן גדול בייחוד כי אין מתחרים ברורים בתחום הזה. מה שברור הוא שמבחינת היבואן מדובר גם בדריסת רגל ראשונה, שכן לטענתו בעתיד דונגפנג ייצא גם מכוניות פרטיות. לפי אוליצקי צפויה גם גרסה חשמלית לרכב הסיני הקטן.