שברולט מאליבורגע לפני פתיחת דלתות תערוכת אוטומוטור, מעניקה UMI, יבואנית מותגי GM לישראל, הצצה לעתיד עם דגש על מותג שברולט. מדובר בזוג דגמי קונספט ומספר דגמים סדרתיים שיוצגו בדוכן UMI בתערוכה המקומית. המכנה המשותף לכולן הוא שבמוקדם או במאוחר הן יגיע לארץ.

החידוש החשוב ביותר לתקופה הקרובה הוא תחילת שיווקה של שברולט מאליבו בגרסת 2.4 ליטר. מדובר בגרסה חדשה עם מנוע שמייצר 170 כ"ס ומשודך לתיבה אוטומטית בעלת שישה הילוכים. למרות שמחירה זהה לזה של גרסת ה-V6 בנפח 3.5 ליטר (158,000 שקלים) היבואן בונה רבות על כך שהדגם יסייע לפרוץ מחסום פסיכולוגי של לקוחות פוטנציאלים רבים שנרתעו מנפח המנוע הגדול. דגם זה יופנה לציי הרכב ויש להניח שבעתיד יעבור המיקוד אליו מגרסת ה-3.5 שתיעלם אט אט.

לצד המאליבו יצרו אנשי שברולט הצצה לעתיד עם הספארק הקטנה, וגרסאות התצוגה של הוולט והאוויאו העתידית. הספארק הינה סדרתית אך היות והיא עדיין אינה מיוצרת עם תיבה אוטומטית היבואן ממתין להשקת הדגם בשוק המקומי. האוואו RS קונספט שהוצגה בתערוכת דטרויט בתחילת השנה, רומזת לדגם הסדרתי שיגיע אלינו בתחילת 2011. ב-UMI מבטיחים לקפיצת מדרגה דומה לזו שבצעה שברולט קרוז. האוויאו RS מצויידת במנוע ה-1.4 ליטר טורבו 138 כ"ס שמוצע בקרוז באמריקה והיבואן מקווה להציע אותו בעתיד גם בישראל.
והוולט? המכונית החשמלית הכל כך מדוברת של ג'נרל מוטורס, שמסתייעת במנוע בנזין קטן להארכת טווח, תעלה לכבישים האמריקניים בסוף השנה. לקראת סוף 2011 מקווה היבואן שיגיעו לכאן מכוניות לתקינה ובדיקות התאמה. "אנחנו לא נעשה שום דבר פזיז" אמר אבי ארוך ראש UMI "נראה איך כלי התקינה נקלטים בארץ ומה קורה בארצות הברית ורק אז נקבל החלטה סופית". ההערכה היא ששיווק הוולט בארץ יחל ב-2012.

באותה הזדמנות תחשוף UMI בפני הקהל הרחב את גרסת ה-V האימתנית לקדילאק CTS. המכונית שמצוידת בגרסה מוגדשת למנוע ה-V8 של הקורבט מייצרת 564 כ"ס שעוברים לכביש דרך תיבה אוטומטית עם שישה הילוכים. מחירה בארץ יהיה 556,000 שקלים.