המרצדס ML 63 AMG נושא בתואר 'רכב השטח החזק ביותר מייצור סדרתי'; עם נתונים כמו שלו קשה להתווכח על עובדה זו: המנוע הוא V8 בנפח 6.2 ליטר שטופל על-ידי מכון הכושר הביתי AMG, עד ששריריו תפחו לכדי 510 סוסים. אלו מוגשים לספונים המבועתים בקוקפיט ב-6,800 סל"ד ובנוסף מציעים להם בנדיבות ראויה לא פחות מ-64.3 קג"מים, ב-5,200 סל"ד. די והותר להגשמת כל חלומות הבלהות שלכם. אז מה לעזאזל היה לנו רע?
כרגיל, יש את אלו שהכי הרבה לא מספיק להם ולשם כך צצו אנשי סדנת VÄTH Automobiltechnik הגרמנים, המתמחים בשיפורי מכוניות מתוצרת מקומית, והתנדבו לעזור.

מנוע ה-AMG 63 סוחט לאחר טיפול מקיף 585 כוח-סוס, אולם לא בתצורתו המקורית. אנשי הסדנה שתלו בקרבו בוכנות חדשות ומחוזקות, סעפת יניקה חדשה, מערכת ניהול מנוע מעודכנת, ראשי צילנדרים בעלי תכנון חדש לשיפור הזרימה בעת הבעירה, סעפת פליטה חדשה ועוד ירקות.
נתוני הביצועים, הטובים מאד גם כך עם תאוצה למאה קמ"ש ב-5 שניות בלבד (המהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית, כרגיל, ל-250 קמ"ש) שופרו כצפוי עם קיצוץ של חצי שניה בתאוצה מעמידה ומהירות מרבית של 300 קמ"ש, לא מוגבלת כמובן.

תוספת המחיר לגרסה הזו הנה 19,635 יורו, לפני מסים, כאשר מעבר למסתתר מתחת למנוע מקבל הרוכש הממהר קיט שיפורים חיצוני ופנימי הכולל חישוקי 22 אינץ' העוטים צמיגי ביצועים של דנלופ, 265 מ"מ רוחבם מקדימה ו-305 מ"מ מאחור (מחירם, אגב, 8,500 יורו לסט – לחובבי הדריפטים), מערכת בלמים משופרת הכוללת 8 בוכנות לקליפר מלפנים (!), מתלים מונמכים ב-40 מילימטר, מושבי ספורט, ספוילר אחורי, פנסי ערפל, חצאיות צד מפלדה מחוסמת (!?), צמד לועות פליטה אחוריים מכרום וכמובן - צבע שחור מאיים.

ה-ML-על-סטרואידים הזו לא תוצע כמובן בישראל, אולם באירופה היא זוכה להמשך אחריות יצרן. לך תבין...
באופן איש היינו משחילים כאן את האמרה "אם זה לא מקולקל – אל תתקן זאת", אבל מי אנחנו שנהרוס לכמה ראפרים עצבניים את הפנטזיות...