הלנד-קרוזר החדש של טויוטה יוצא לדרך בשוק המקומי. למעשה הרכב החדש כבר התייצב באולמות התצוגה, אולם כרגע הוא מוצע רק "ללקוחות לנד-קרוזר" וטרם הושק רשמית. כלים ראשונים יגיעו ללקוחות בינואר היות ובטויוטה מאמינים כי לקוחותיהם יעדיפו לקבל דגמי "מודל 2010" (מבחינת מחירון המשומשות). עם זאת, הם מבטיחים שמי שירצה יוכל לקבל את הכלים גם בדצמבר.

בחרטום הלנד קרוזר החדש נמצא את מנוע הדיזל המוכר מהדגם היוצא (בנפח 3.0 ליטר 173 כ"ס) ואת אותה תיבה אוטומטית בעלת חמישה הילוכים (כעת גם עם אפשרות לתפעול ידני). לגבי גרסת הבנזין – לעת עתה בטויוטה ישראל לא מזהים ביקוש לגרסה זו.
לנד קרוזר יוצא לדרך בישראל (וידאו)
צילום: מנהל
לנד קרוזר במבטא אמריקני – קבלו את הדור החדש של ה-4ראנר

הלנד-קרוזר יוצע בארבע רמות גימור כאשר מדובר בגרסה המוארכת או אחת כאשר מדובר בקצרה. לכולן מלוא הציוד הבטיחותי כולל 7 כריות אוויר. מחירי הגרסאות יקרים מהדגם היוצא אך לא באופן משמעותי (בייחוד לאור תוספת האבזור). הגרסה הקצרה תהיה הזולה בחבורה, עם תג מחיר של 305,000 שקלים ותכלול גם גג נפתח. גרסת החמש מקומות, הבסיסית במבחר הארוך, תעלה 315,000 שקלים. עם זאת היא תהיה מצוידת מבעבר ותוצע עם פגושים בצבע המרכב (ולא שחורים כבעבר). היא גם תכלול בין היתר חישוקים קלים, קיפול מראות חשמלי, בקרת אקלים ומערכת שמע.

גרסת שבע המקומות הבסיסית בהיצע תעלה 345,000 שקלים ('סלקט') ותכלול בנוסף: בקרת שיוט, צמיגים רחבים יותר, ושקע 220V מאחור. גרסת ה'לקשרי' שמעליה תעלה 370,000 שקלים וכבר תציע: עור וגג נפתח (אך לא כיוון חשמלי למושבים). בראש ההיצע תתייצב גרסת ה'לימיטד' המפוארת שתעלה 499,000 שקלים. לזו מתלים מתכוונים בהתאם לאופי הנסיעה, פנסים עוקבי פניה, כיוון חשמלי למושבים, קיפול חשמלי למושב האחורי, מערכת לסיוע בחניה עם מצלמה אחורית, מסך מגע ועוד.

הרכב החדש והכל כך חשוב של טויוטה יושק רשמית בימים הקרובים.