תהליך החשיפה הממושך של הוולוו S60 מתקרב לקיצו כאשר סוף סוף משחררת היצרנית שתי תמונות רשמיות ראשונות של כלי הרכב. רק לשם תזכורת, ה-S60 היוצאת הייתה כבר כבת 9 כשהופסק יצורה לפני כחצי שנה (ועדין נמכרת כאן בארץ במכירת סוף העונה). ה-S60 החדשה החלה את חייה כקונספט שהוצג בתערוכת דטרויט לפני שנה ומאז הספיקה להופיע תחת מעטה הסוואה כאשר במגזין הדני 'טקניקנס וורלד' זכו לנהוג באב הטיפוס של המכונית.
כעת שנחשפות התמונות הראשוניות רואים בברור שצללית דמוית הקופה הסקסית שנראתה בדגם הקונספט, נשמרה וה-S60 לוקחת צעד אחד קדימה את שפת העיצוב שזכינו לראות במתיחות הפנים ל-C70 וה-C30. וולוו לא מפרסמת פרטים טכניים חדשים על ה-S60 החדשה אבל ידוע שהיא תצטייד בין היתר במערכת בלימה עם יכולת זיהוי של עצמים בכביש בהסתייעות בראדאר ובמצלמות. חלק ממערכות הבטיחות הנוספות זכינו לפגוש ב-XC60. בהתאם למגמה הירוקה צפויה ה-S60 להצטייד גם במנוע טורבו עם הזרקה ישירה, ככל הנראה בנפח של 1.6 ליטר.

החשיפה הרשמית של ה-S60 החדשה תעשה בתערוכת ז'נבה 2010 כאשר ייצורה יחל במפעל וולוו בבלגיה בקיץ הקרוב. אלינו בוודאי שהיא תגיע, אך כנראה עם תג מחיר יקר מבעבר. לפחות עבור גרסת הבסיס.