רנו טווינגו ספורט הנה הקטנה הנמרצת של יצרן הרכב הצרפתי בגרסתה החזקה עם 133 כוח סוס ממנוע 1.6 ליטרים. מספיק כוח בשבילכם?

אנשי סדנת Lazareth הצרפתיה המתמחים בהסבת אופנועים ומכוניות ליצירות פרועות למדי. מקור ההשראה ליצירה מבוססת-הטווינגו שלפניכם נלקח מהרנו קליאו V6 ספורט מן העבר ומהרנו מגאן טרופי החדשה יותר. הצרפתים המטורפים מבית לאזארט שתלו בטווינגו דור ראשון מנוע רובר V8 בנפח 3.5 ליטרים עתיק – ממש מאחורי המושבים הקדמיים. כך התקבלו 180 כוח-סוס העוברים אל הגלגלים האחוריים דרך תיבת 5 הילוכים ידנית.

בכדי לשאת בעומס עברה השלדה התאמות וחיזוקים אשר יאפשרו עמידה בכוחות פיתול וגזירה עליהם לא חלמו מתכנני הטווינגו. תגבור המתלים, בולמים ובלמים הנו מתבקש כמו גם הרחבת מפשק הגלגלים בשני הקצוות. חישוקי 18 האינץ' עוטים צמיגי מרוץ ברוחב של 230 מ"מ מקדימה ו-320 מ"מ מאחור.

המראה החיצוני של המכונית האפורה ללא ספק מהמם, גם מבלי להיכנס לענייני טעם וריח. איש לא יפספס אתכם... דיפיוזר אימתני, ככל הנראה בעל יכולות הצמדה של אפוקסי, פגוש מורחב מאחור המטפס על מפתח הגלגלים הנדיב וחצאיות צד ענקיות תופסים את העין, בלשון המעטה. מלפנים נראית הטווינגו כצפרדע שמנסה לבלוע משהו הגדול ממידותיה עם פגוש ענק, צמד כונסי אוויר אדירי לוע וכמו מאחור – מפתח גלגלים מורחב. בפנים הותקנו מושבי 'מומו' חובקים, גלגל הגה חדש ולוח מחוונים משופר.
וכן, אפשר לקנות אחת: את הטווינגו המשוגעת הזו תוכלו לחנות לצד כל אקזוטיקה מוטורית אחרת בחניון שלכם ללא חשש מפאדיחות או הערות גזעניות, בתמורה לסכום הצנוע של כ-108,000$ מתורגמים מצרפתית, ישירות מהסדנא.
להתרשמויות נוספות נא ראו קישורי יו-טיוב.

דה-שבו (עוד יותר) משוגעת, עם מנוע פרארי...