באירופה נהוג להשיק מכוניות קבריו' באביב, לקראת העונה החמה והחופשה הקרבה. אבל נראה שאצלנו משחק העונות פחות משמעותי ובמובנים רבים דווקא החורף הישראלי מתאים יותר למכוניות הפתוחות. זה כנראה גם מה שחושבים אנשי קרסו שבימים אלה מתחילים בשיווק ה-G37 קונברטיבל החדשה והמעניינת של אינפיניטי (שהוצגה לראשונה בתערוכת לוס אנג'לס לפני כשנה).

באופן מעניין מגיעה אלינו הפתוחה של אינפינטי זמן קצר אחרי שלקסוס החלה בשיווק גרסה דומה ל-IS, המכונית הקטנה בהיצע שלה. עם זאת, מחירי גרסאות הקבריו' של אינפיניטי – שהינם חזקים יותר באופן בולט מאלה של שלקסוס – גבוהים משמעותית ויחלו ב-545,000 שקלים לגרסה הרגילה או 620,000 עם חבילת הפרמיום המצוידת יותר. זו כוללת מערכת שמע ומולטי מדיה משודרגת עם רמקולים בתוך משענות הראש כמו גם מיזוג למושבים.


ממש כמו הרכב של לקסוס גם הקונברטיבל של אינפיניטי היא בעלת גג קשיח שמתקפל אל תוך תא המטען. וכמו ה-G הרגילה והקופה גם היא מצוידת במנוע ה-3.7 ליטר, V6 אשר מייצר 320 כ"ס.

לאבי קנט, ראש המותג בארץ, אין אשליות לגבי צפי המכירות (למרות שהמכונית הראשונה כבר נמכרה) "מדובר בתחום קטן ביותר בשוק עם מכירות בודדות בשנה. ולכן אני מצפה שנמכור בין 5 ל-10 מכוניות בשנה."
מאז נחיתת אינפיניטי בארץ בתחילת 2009 נמכרו כבר 140 מכוניות של מותג היוקרה בישראל וקנט משער שעד סוף השנה יגיע המספר ל-180-200. וכמו שסיפרנו בעבר באינפיניטי גם מצפים לחנוך את אולם התצוגה הרשמי שלהם בקרוב.