בצהרי יום שישי נתקלו נהגי המכוניות, רוכבי האופנועים והולכי-הרגל בת"א במחזה יוצא דופן: חבורה של רוכבות אופנוע יצאה לגייס תמיכה במאבק הקהילה הדו-גלגלית כנגד ההעלאה החריפה בתעריפי ביטוח החובה, העלאה אשר מיועדת להכנס לתוקף בתחילת החודש הבא. קבוצה של כ-15 רוכבות קטנועים ואופנועים, נציגות פורום "בייקרית" המיועד בלעדית לבנות המין היפה, פעלה בנקודות מרכזיות בעיר, ועשתה זאת בדרכי נועם: רכיבה מרוכזת ברחובות העיר (בליווי משטרתי צמוד של שתי ניידות וללא הפרעה לתנועה), חלוקת פלאיירים ומדבקות, ופעילות הסברה. "גם לנו כואב שבעיר ללא חנייה, כאשר דו-גלגלי הוא כורח ולא בחירה, שטייניץ מאלץ אותנו לוותר על הגלגלים שלנו", הסבירו הרוכבות, והכוונה כמובן היא לשר האוצר יובל שטייניץ שהפיקוח על הביטוח נמצא באחריותו. תושבי תל-אביב, מתברר, הגיבו בחמימות ובאהדה. 

חבורת הרוכבות עברה דרך רחובות ארלוזורוב ואבן-גבירול, כיכר רבין, הטיילת ושדרות רוטשילד, משכה תשומת לב רבה – וגרפה אהדה רבה, קריאות עידוד והבעת תמיכה מצד הנהגים והעוברים-ושבים. בנקודות מפתח נעצרו הרוכבות וחילקו עלונים ומדבקות כדי להסביר לציבור את מהות המאבק. בעלי קטנועים ואופנועים אקראיים רבים אליהם פנו הרוכבות ואשר לא היו מודעים למאבק נגד העלאת תעריפי הביטוח שמחו לקבל את המידע ואף הצטרפו לשיירה.
קבוצת הרוכבות מבטיחה להמשיך לפעול נגד ההעלאה הדרקונית של תעריפי הביטוח, וללא קשר מזמינה את כל רוכבות הדו-גלגלי לבקר באתר www.bikerit.co.il, המאגד רוכבות דו"ג מכל רחבי הארץ.
 
השבוע צפוי גל נוסף של פעילויות מחאה מצד הציבור הדו-גלגלי, שיערכו ברחבי הארץ.