חמודה, הא?
בין מכוניות הקונספט היותר-חביבות שנצפו בפרנקפורט היה רכב פנאי היברידי קומפקטי שהציגה יונדאי, ה-ix-Metro. כפי שניתן לנחש משמו מיועד ה-ix הקטן לשימוש עירוני בעיקרו; מדובר ברכב היברידי בנזין-חשמלי שמשיג פליטת CO2 של 80 גרם/ק"מ, בסיוע מנוע 1.0 ל' 3 ציל' זעיר מוגדש טורבו ו... מנוע חשמלי כלשהו שיונדאי בחרה לא להתייחס לפרטיו. אנחנו גם לא יודעים פרטים אחרים כמו ממדים, אבל כן יכולים לספר כי המנוע בעל הזרקה ישירה ותזמון שסתומים משתנה, וכי הכוח מועבר דרך תיבת 6 הילוכים רובוטית כפולת-מצמדים.
פחות מלהיבה, אך בהחלט קרובה יותר לייצור סדרתי, היתה גרסה חשמלית של היונדאי i10 הקטנה. מכונית זו עתידה לצאת למכירה בשוק הקוריאני במחצית השניה של 2010. יונדאי מצהירה על טווח נסיעה מרשים של 160 ק"מ ומהירות מרבית של 130 קמ"ש, בסיוע מנוע חשמלי בעל 67 כ"ס ומצבר בעל קיבולת של 16 קווט"ש. טעינה יכולה להתבצע מרשת רגילה של 220 וולט ולכך יידרשו 5 שעות, או מנקודת טעינה מהירה במתח 415 וולט; כאן תתקבל טעינה לקיבולת של 85% בתוך 15 דקת בלבד.