הצפוי קרה וסדרת תמונות מרהיבות ברזולוציה גבוהה דלפה לרשת כמה ימים מוקדם מהמתוכנן; המרצדס SLS, עליה סיפרנו לכם כאן כבר ביולי 2008, עם פרטים נוספים ותמונות ריגול שונות זמן קצר לאחר מכן, דליפת מידע נוסף ממרצדס במרץ השנה (וגם כאן) ועד לדליפת תמונה מלאה ראשונה של המכונית, ביולי השנה. בתוך כך גם חשפנו תוכניות לייצור גרסה חשמלית של האקזוטיקה המשותפת למרצדס וחטיבת הביצועים שלה AMG.
עדכון: אחרי כל הדליפות, אתמול כבר פרסמה מרצדס הודעה רשמית על ה-SLS "גאלווינג" שתוצג עוד פחות משבוע בפרנקפורט – הודעה מפורטת ומסודרת, עם קרוב ל-50 תמונות. רוב המידע החשוב אודות ה-SLS כבר דלף הרבה קודם: הספק המנוע (571 כ"ס), תיבת מצמד-כפול רובוטית המותקנת בצמוד לדיפרנציאל (מוגבל-ההחלקה) האחורי בעלת 7 הילוכים ו-4 מודי פעולה כולל "זינוק למירוץ", המשקל (1,620 ק"ג), הביצועים (0 ל-100 ב-3.8 שניות, מהירות מרבית 317 קמ"ש, ולא 315 כפי שפורסם קודם לכן...), ואפילו מידות הצמיגים (265/35 מלפנים על חישוק "19, ו-295/30 מאחור על חישוק "20). מה בעצם נותר לחדש? ובכן למרות המנוע המותקן מלפנים, חלוקת המשקל היא 47% קדימה ו-53% אחורה, בזכות התקנת המנוע מאחורי הסרן הקדמי (מה שחייב בסיס גלגלים ארוך יחסית של 2.68 מ'). עוד אנו יכולים לספר כי למרות שמדובר במכונית-על ספורטיבית, היא מצויידת בשלל מערכות עזר, אבזרי פינוק ואלקטרוניקה ברמה שלא היתה מביישת גם S-קלאס. רק תא המטען קצת קטן יותר... 176 ליטרים צנועים. נראה לכם שזה יפריע למישהו מהרוכשים? אם תרצו בלמים קרמיים, אגב, שיספקו לכם עוצמת בלימה גבוהה עוד יותר ועמידות משופרת בפני התחממות כמו גם חסכון של 40% במשקל, הרי שתאלצו לשלם על כך משום שמדובר באופציה. נו שוין, צריך היה לקצץ איפשהו כדי להגיע למחיר לצרכן (בגרמניה) של 177,000 אירו – כסף קטן לעומת ה-SLR-מקלארן.

לגלריה המלאה לחצו כאן או כנסו משמאל לידיעה.