לאחר הצגת הגרסה המעודכנת בתערוכת דטרויט לפני שנה וחצי ושש שנים אחרי הצגת הגרסה הנוכחית, נוחתת הספורטיבית המיוחדת לבית מאזדה ביבשת הישנה.

מנוע הוואנקל הרוטורי 'רנסיס' (RENESIS)המהפכני מוצע עם 231 כ"ס ב-8,200 סל"ד כאשר שינויים במשאבת השמן מאפשרים נסיקה עד 9,000 סל"ד. הוספת שסתום בקרת נקישות במנוע מפחית את הרעש ומשפר את הבעירה וצריכת הדלק. תכנות תיבת ההילוכים הידנית החדשה בת שישה ההילוכים תוך תשומת לב לגמישות מביאים לשיפור בתאוצות למרות הספק דומה לדגם לפני מתיחת הפנים. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 6.4 שניות (שיפור של 0.2 שניות) והמהירות המרבית עומדת על 234 קמ"ש. המרכב המחוזק מסתייע גם בגיאומטרייה מעודכנת של המיתלים האחוריים, שלטענת מאזדה מעבירה תחושות חדות יותר. מובן שתצורת מנוע קדמי מרכזי וחלוקת משקל 50-50 מסייעים גם הם לתחושות אלו.

מבחוץ, זוכה המכונית לעדכונים הרגילים הכוללים ספוילר קדמי חדש, חצאיות צד וספוילר אחורי המשפרים את זרימת האוויר ומפחיתים את הגרר ל-0.30, פנסים ופגושים חדשים, מפלטים בעלי קוטר מוגדל, פנסי LED אחוריים וחישוקי 19 מסוגננים. המכונית תוצע עם חבילת הספורט R3 הכוללת בולמי בילשטיין וקורות חיזוק (שיפור בקשיחות של 5.4% ו-8.7% קדימה-אחורה בהתאמה), שינויים ברכיבי המתלה הקדמי, ספוילר אחורי חדש, צמיגים ספורטיביים יותר, מושבי רקארו, פנסי ערפל ועוד ירקות.
תחילת השיווק, כמובן שלא אצלנו, מיד אחרי תערוכת פרנקפורט הקרובה.