יבואני המותג ווספה לארץ, קבוצת עופר-אבניר, החלו בשיווק הווספה 125LX (ווספה = צרעה באיטלקית) בגרסתה העדכנית – עם מערכת הזרקת דלק. עיניכם הרואות: מדובר בקטנוע המעוצב בסגנון רטרו מובהק, נשען על מראה הווספות הקלאסיות מן העבר אך מתחת למעטה הנוסטלגי מסתתרת טכנולוגיה עדכנית. עתה, הודות לעדכון הדגם והוספת מערכת הזרקת הדלק הטכנולוגיה בהחלט מעודכנת לעילא והקטנוע העירוני הזריז המשויך אצלנו לקטגוריה הפופולארית ביותר (125 סמ"ק) מציע 10.7 כוח-סוס (שיפור קל לעומת 10.2 בגרסת המאייד) תוך פליטת פחות מזהמים וצריכה מינימאלית של דלק. הספק זה מספיק להאיץ את הקטנוע החדש למהירות מרבית של למעלה מ-90 קמ"ש, וזאת למרות המשקל העצמי בן 110 הק"ג. בווספה לא סיפרו לנו איך וכמה בדיוק תורמת מערכת ההזרקה לעניין צריכת הדלק ופליטת המזהמים, אך מעבר לאותה התרומה מדובר גם בשיפור קל במומנט ובהספק בו הוא מתקבל. בכל מקרה קטנועי 125 סמ"ק (ובכלל) אינם נמנים עם המזהמים העיקריים על הכביש.
מאחר והיבואן דורש עבור דגם זה את אותו המחיר כפי שדרש עבור הדגם בעל המאייד – כ-22,000 שקל למזומן – הרי שאין לנו מה להלין.
הווספה 125LX אינה מתמודדת על לב השליחים או המחפשים "סוס עבודה" לעיר ותו לא; היא נמכרת בארץ באגף היוקרה והסטייל שבקטגוריית הקטנועים לעיר, ומחירה גבוה יחסית לרוב המתחרים.