משמאל לימין: הראשונה (1953), החצי מיליון (1977), המיליון (1992) והמיליון וחצימכונית הספורט של אמריקה, שברולט קורבט (למי שלא ידע, על שם סוג של ספינת-קרב זריזה ומהירה) המיוצרת ללא הפסקה כמעט 60 שנה, חוגגת את ייצור המכונית המיליון וחצי.

כלת האירוע (יום הולדת רשמי: 28 במאי) הנה מן הסתם מכונית מהדור השישי הנוכחי של הקורבט מתוחת הפנים בגרסה פתוחה בצבע לבן ובגימור אדום וגג שחור, ולא במקרה. האמריקאים חובבי הטירוויה דאגו לייצר מכונית זו בדיוק; היא זהה במפרט למכונית הראשונה מה-30 ביוני 1953, המכונית החצי מיליון מ-1977 והמכונית המיליון מ-1992...

הארלי ארל (Harley Earl), מקים מחלקת העיצוב האגדי של ג'נרל מוטורס והעומד בראשה לאחר ההקמה, קיבל את הרעיון למכונית הספורט בעת ביקור במרוץ מכוניות ב-1951. העדרה של מכונית ספורט אמריקאית בזירה ומראה שלל מכוניות הספורט הזרות מבית יגואר, פרארי ו-MG הביא אותו למסקנה כי יש מקום לייצוג אמריקאי גם בתחום "אירופאי מובהק" זה, ומוטב שאנשי ג'נרל מוטורס יהיו הראשונים בשוק. ביוני 1952 הוצג בפני הנהלת החברה אב טיפוס עשוי הפיברגלס (רעיון מתערכות פלסטיקה בה ביקרו כמה מאנשיו של ארל) בהצלחה רבה: הנהלת החברה ביקשה מאנשיו של ארל לייצר אב טיפוס נוסף לתערוכת ה"מוטוראמה" של 1953 (תערוכת רכב נודדת ברחבי ארה"ב). למחרת החשיפה הראשונה הכריז נשיא ג'נרל מוטורס כי הקורבט תגיע לייצור כבר ביוני של אותה שנה, והשאר, כמו שאומרים, היסט(ו)ריה...