לכבוד מפגש חובבי ה-GTI הנערך בכל שנה ב-Wörthersee (תנסו אתם לתרגם את זה...) שבאוסטריה מקפידה אודי באופן כמעט מסורתי להציג גרסאות קונספט מיוחדות בהן נכלול את ה-TT ClubSport והגולף GTI W12. לכבוד המפגש השנתי שהסתיים זה עתה הציגה אודי גרסת קונספט ל-Q5.

מעבר לעובדה שמדובר בדגם אשר לא ניתן לפספס בשל תוספות המרכב השונות, יש גם מנוע שאסור להתעלם ממנו... מדובר במנוע ה-3.0 ליטרים TFSI V6 בעל מגדש-העל שמקורו באודי S4 שעבר שדרוג הסוחט ממנו כעת 408 כוח-סוס (333 כוח סוס במקור). הביצועים תואמים את הציפיות: 0-100 קמ"ש ב-4.4 שניות קצרות ומהירות מרבית מוגבלת מרצון של 250 קמ"ש. מפשק הגלגלים הורחב ב-90 מילימטר ומרווח הגחון הונמך ב-6 סנטימטר. מבחינה חיצונית האודי Q5 מושך תשומת לב בשל נגיעות כתומות על הצבע האפרפר במספר נקודות אסטרטגיות (מגן החזית, דופן החישוקים בני ה-21 אינץ' והחישורים שלהם, מסילות הגג) והכיתוב 09' בגדול בדופן המכונית. בפנים - למעט גימור מתכתי לדוושות - לא ניכר הבדל גדול ברמת האבזור ביחס לרכב הסדרתי. סיכום כלל השינויים החיצוניים תורמים רבות למראה הקרבי- תכליתי ומרחיקים את המכונית (עוד יותר) מהשטח לכיוון הכביש.

המבקרים בדוכן של אודי באירוע יכלו להנות ממבט בלתי אמצעי באודי A1 ספורטבק מתערוכת פריז 2008, מגוון דגמים עכשוויים של היצרן ( TT RSגרסת ה-V10 של ה-R8) ועוד.

ככל הידוע לנו אין ציפיות להפוך את המכונית לסדרתית, ולא בכדי. השקה של מכונית כזו ברמת ביצועים כזו תטיל צל כבד על מגוון סדרות ה-S השונות של היצרן.