מותג היוקרה היפני, אינפיניטי, חנך הבוקר (יום א') אולם תצוגה בשדרות רוטשילד בת"א. האולם החדש יתפקד לצד אולם התצוגה שהקימה אינפיניטי במתחם 'בית קסטיאל' בדרום ת"א ויתפקד לפחות עד שיפתח אולם התצוגה הקבוע של המותג בהרצליה.

ממש כמו מתחם התצוגה הראשון, בבית רהיטי 'קסטיאל', גם הפעם בחרו אנשי אינפינטי במיקום לא שגרתי ורחוק מהאזור המקובל להצגת מכוניות. לפי אבי קנת, מנכ"ל אינפיניטי ישראל, המיקום בשדרות רוטשילד יסייע לחשיפת המותג הן בשל הקהל הרב שעובר שם והן בשל התפקיד של השדרות בחגיגות המאה לעיר העברית הראשונה.

האולם בשדרות רוטשילד ממקום בבניין לשימור שבנוי בסגנון הבאוהאוס. הוא קטן למדי, כ-80 מ"ר ובו מקום לזוג מכוניות בלבד. אי לכך, באופן ייחודי לענף יוצגו בחזית (מחוץ לאולם) עד ארבע מכוניות נוספות (לרוב שתיים לתצוגה ושתיים להדגמה). כל זה מחייב כמובן הימצאות שומר בקרבתן 24 שעות ביממה. אבל מאחורי אולם התצוגה נמצא גלריה גדולה;
קנט מקווה לערוך בחלל זה ארועי תרבות ואומנות שונים אשר ישתלבו עם חשיפת המותג.

אינפיניטי יצאה לדרך בארץ לפני פחות מארבע חודשים ובינתיים, למרות המצב הכלכלי נמכרו כבר כ-60 כלים. עיקר הביקוש לפי קנט (כ-40%) הוא לסדרת ה-FX ובייחוד לגרסת ה-37. אחריה ולפי סדר ממוקמת ה-G סדן, ה-EX והקופה.
ומה הלאה? קנט מקווה להשיק בארץ בקיץ הקרוב, יחד עם האולם הקבוע בהרצליה, את ה-G37 קונברטיבל (שהוצגה בתערוכת לוס אנג'לס האחרונה). זו תגיע עם רשימת אבזור ארוכה אך תהיה יקרה מהקופה עליה היא מבוססת. באותו זמן בערך אמורה אינפינטי להציג את גרסאות הדיזל הראשונות שלה. ואולם קנט טוען שעד כה לא זיהה ביקוש לגרסאות אלה בארץ ולפחות כרגע נראה שהכוונה תהיה להביאן בהזמנה מיוחדת. בשנה הבאה מקווים באינפינטי להציג את ה-M הגדולה יותר בשוק המקומי, אם כי עדיין אין תאריך יעד.