התמונה החדשהמאוחר יותר השנה אמורה אסטון-מרטין לחשוף את הסדאן/קופה 4 דלתות הראשונה שלה, הראפיד (Rapide). המכונית הוצגה כקונספט עוד בתערוכת דטרויט 2006, וכמה חודשים לאחר מכן בישרה אסטון כי היא מיועדת לייצור סדרתי: סדאן יוקרתית אשר תציע את התכונות המסורתיות של היצרן הבריטי, אך בחבילה המיועדת לשאת ארבעה נוסעים. מכירת אסטון-מרטין ב-2007 לא שינתה את ההחלטה לייצר את הראפיד, למרבה השמחה.
בזמן שחלף הפציעה הראפיד פה-ושם (וגם אצלנו) בתצלומי ריגול, ובדצמבר האחרון פרסמה אסטון מרטין תמונות ראשונות של המכונית הסדרתית (אם כי היו אלו בבירור עיבודי מחשב). עכשיו נאותה אסטון לשחרר עוד טפטוף מידע אודות הראפיד הסדרתית ומפרסמת תמונה חדשה (לא ברור אם של המכונית האמיתית או עיבוד מחשב נוסף) המציגה את המכונית במבט מהצד.
התמונה אינה חושפת משהו שלא ידענו קודם: חרטום אסטון אפייני, סילואטה ארוכה ונמוכה וקווי קופה מובהקים מאחור.
בתצלומים נראית הראפיד הסדרתית כשומרת אמונים לקונספט היפהפה; דומה כי לאסטון-מרטין יש מגע-קסם עיצובי מאז הופיעה ה-DB7 בשנות ה-90, ונקווה שהמסורת הזו תימשך גם כאן במוצר הסופי.
יחד עם התמונה החדשה מספקת כאמור אסטון-מרטין עוד קצת מידע במשורה. הנתון המפתיע שעולה מההודעה לעיתונות הוא כי לא מדובר בדיוק בלימוזינה: שני המושבים האחוריים מיועדים לילדים, או "למבוגרים לנסיעות קצרות". עוד אנו למדים כי הראפיד תונע על-ידי מנוע ה-V12 המוכר של אסטון בנפח 6.0 ל' ובכך אין כל חדש, אבל הפעם נמסרו נתונים מדוייקים: 470 כ"ס ו-61.2 קג"מ. ביצועים? לא פורסמו עדיין. ההנעה כמובן אחורית, דרך תיבה אוטומטית.

החשיפה המלאה של הראפיד תתרחש בחודש ספטמבר השנה, בתערוכת פרנקפורט. הייצור יתחיל ב-2010 ויבוצע על ידי מגנה-שטייר במפעל חדש וייעודי אשר נבנה בגראץ שבאוסטריה. המתחרה הטבעית היא הפורשה פאנאמרה, שתקדים את הראפיד בשוק: הופעת הבכורה הפומבית שלה תתרחש בתערוכת שנחאי בעוד מספר ימים, והייצור אמור גם הוא להתחיל בימים אלה.