נראה שאין גבול לחוצפה הסינית. אחרי שכבר ראינו העתקות של פיאט פנדה ע"י גרייט-וול, פרשנות סינית לב.מ.וו. X5, נראה שאנו לא אמורים להיות מופתעים מהדמיון הרב שמציגה ג'ילי GE לרולס רויס פנטום; לא פחות.

גם מכונית ה-GT קונספט של החברה עליה ספרנו לכם בעבר שאבה את השראתה מרכבים אחרים יוקרתיים ואקזוטיים (כמו רולס רויס פנטום, מזראטי גרנטוריסמו, מייבאך אקסלרו קונספט, פרארי 612 וניסאן GT-R), אולם לפחות לא העתיקו בלי בושה עיצוב קיים של מכונית שלמה. כאן ההעתקה הנה פשוט צועקת לשמיים.

במבט ראשון, בעיקר מהחזית בה הגריל הזקור ועמוס הכרום בולט לעין, הדמיון בין המכוניות רב. עם 5.3 מטרים של פח בין הפגושים גם הפרופורציות נשמרו ביחס למכונית הפאר היוקרתית מאנגליה (בעיקר לזו טרום מתיחת הפנים). אולם כדי לא לקבל כתב תביעה מרולס רויס החליטו הסינים להעניק למכונית מראה מעט שונה בכמה פריטים, למשל: בחישוקים ובמבט מאחור. אגב, גם דלתות ההתאבדות המאפיינות הפאנטום אינן נמצאות כאן.
פרשנותה של ג'ילי הסינית לרולס רויס
צילום: מנהל
כס המלכות מאחור

המכונית של ג'ילי מפוארת למדי מבפנים ומציגה דונמים של עור בהיר, דיפוני עץ, שעון יוקרתי במרכז הקונוסולה ומושב אחורי בודד (!). לפי היצרן הסיני, רוכש מכונית היוקרה ייסע לרוב לבדו ואם יהיה מלווה בעוזר אישי, ישב הוא מקדימה, לצד הנהג. אין צורך להצטער על מר גורלו של הנוסע הבודד מאחור שכן לרשותו כורסה דמוית כיסא מלוכה (ראו תמונה מצ"ב). בנוסף, כדי להעניק לגביר את השקט והשלווה נמצא בינו לבין שני המושבים הקדמיים קיר הפרדה מזכוכית, בדומה למכוניות הפאר מהעבר הרחוק.

היצרן הסיני הנועז/חוצפן מציין בתארו את המכונית כי היא: "מעניקה תחושה זהה של יוקרתיות כמו הפנטום", אולם הוא טרם מסר אם המכונית תגיע לייצור. כנראה שנאלץ להצגה הרשמית של המכונית – תערוכת שנחאי (20-28 באפריל) – כדי לדעת מהם כוונותיו.