ד"ר קיי זיגלר (Segler), סגן נשיא בכיר בקבוצת ב.מ.ווהמשבר הכלכלי העולמי עשוי להפוך ליתרון לחלק מיצרניות הרכב. כך מעריך ד"ר קיי זיגלר (Segler), סגן נשיא בכיר בקבוצת ב.מ.וו בביקורו בארץ. לדבריו המשבר עשוי להוציא מהזירה שחקנים חלשים ולהותיר את החזקים, שייהנו מעלייה בנתח השוק. זיגלר אומר כי המשבר הוא בר-חלוף ולמרות הקיצוצים המתחייבים כרגע החברה תמשיך להשקיע בפרויקטים, ברכיבים ובטכנולוגיות מתקדמות, בעיקר בתחום ההנעה האלטרנטיבית וייעול צריכת הדלק.

לדבריו, ב.מ.וו מתייחסת לפרויקט המכונית החשמלית המבוססת על המיני בתור ניסוי שטח, שמטרתו לזהות את הצרכים של הלקוחות בתחום ואת הישימות הטכנולוגיות. הוא סבור כי הפיתרון הטכנולוגי הנכון לרכב חשמלי הוא שילוב של הסוללות כחלק אינטגרלי מהשלדה ולאו דווקא החלפה מהירה של סוללות.

ביחס לייבוא האישי, שמכונה בחו"ל "ייבוא אפור" אומר זיגלר כי זו בעיה כלל עולמית שגורמת לבעיות טכניות בשל העובדה, שכל היצרנים ובהם ב.מ.וו "תופרים" גרסאות ספציפיות של מנועים ומערכות ניהול מנוע עבור מדינות יעד ספציפיות בהתאם לתנאים סביבתיים, איכות הדלק וכדומה. העברת רכב שמיועד למדינה מסוימת למדינה אחרת יכולה להוביל לבעיות בשירות וב.מ.וו מיידעת בכך את הלקוחות ופועלת לצמצום התופעה. לדבריו היצרנים לא יכולים להילחם בתופעה באמצעות השוואת מחירים בין המדינות מכיוון שלא ניתן לשנות את מדיניות התמחור הבין לאומית בהתאם לשערי החליפין המשתנים תדיר.

זיגלר מתח ביקורת מרומזת על מדיניות המיסוי האגרסיבית על רכב בישראל ואמר כי ברוב מדינות העולם כבר הבינו המחוקקים, שמיסוי רכב גבוה בא על חשבון אבזרי בטיחות בכלי הרכב ותחזוקה לקויה בשל מחירי חלפים גדולים, וכי רוב המדינות פועלות כיום להפחתה דרסטית במיסי הייבוא על רכב.

זיגלר אמר כי באופן יחסי השוק הישראלי הוא אחד החזקים כיום במערך השיווק הבין לאומי וכי החברה רוחשת הערכה רבה לנציגה שלה בארץ, חברת 'קמור', שמצליחה לרשום עליות במכירות גם כאשר ברוב שווקי העולם נרשמות ירידות חדות.

ד"ר זיגלר מבקר בארץ כחלק ממשלחת של מדינת בוואריה, שבה שוכנים מפעלי ב.מ.וו, שכוללת נציגי ממשלה בכירים. בביקורה בארץ נפגשה המשלחת בין השאר עם מנכ"ל משרד התחבורה ועם חברת 'בטר פלייס' של שי אגסי, שבה הוצג בפניה מודל רשת הטעינה והחלפת הסוללות.