רנו משיקה בז'נבה את הסניק על בסיס המגאן החדשה, יחד עם אחותה ארוכת בסיס הגלגלים – הגראנד סניק.
לדברי אנשי רנו, הדור השלישי של הסניק (גראנד עם 5 ו-7 מושבים והסניק עם 5 מושבים) מהווה אבן דרך חדשה בקטגוריה בכל הקשור בניצול המרחב ונוחות הנוסעים יחד עם יכולת דינאמית ראויה. בהיותן מבוססות על מכלוליה של המגאן האצ'בק ה"נורמלית" אנו יכולים לשער (לא נמסרה הודעה רשמית על כך בעת ההשקה) שהסניק ונגזרותיה תזכינה למגוון המנועים המעודכן הכולל דור חדש של מנועי טורבו-בנזין – 2.0 ליטרים והספק מכובד של 180 כוח סוס, ומנוע 1.4 ליטרים עם 130 כוח סוס. מנועי הבנזין הותיקים יותר יוצעו אף הם בגרסאות זולות יותר (1.6 ליטרים, 100 ו-110 כוח-סוס, 2.0 ליטרים 140 כוח-סוס). מנועים לוגמי סולר יוצעו כמובן גם כן, כאשר המגוון מתחיל ב-1.5 ליטרים 110 כוח-סוס ועד 160 כוח-סוס בגרסת 2.0 ליטרים.
אבזור הסניק יהיה נדיב ויכלול כניסה ללא מפתח (Keyless) כאשר מפתח-הכרטיס החכם יודע גם לנעול את הרכב כאשר בעליו מתרחק ממנו. ניתן יהיה לבחור בין מגוון מערכות שמע וניווט מתקדמות יותר או פחות, ויש אופציית ממשק לנגנים חיצוניים עם תפעול ודפדוף בין תיקיות בסיוע פקדי מערכת השמע על ההגה. יש גם מערכת בקרת שיוט/הגבלת מהירות עם ממשק גרפי חדש. בתחום העיצוב המכונית אינה נושאת שום בשורה, וחבל. ניתן לציין פנס אחורי בולט אשר גולש גם לכנף האחורית, אך מעבר לכך - שיממון.
תחום הבטיחות, כצפוי מרנו, זוכה לתשומת לב מיוחדת. קדם מותחנים דו-שלביים לחגורות, כריות אדפטיביות מהדור האחרון והמתקדם ביותר, דור חדש של משענות-ראש ועוד יעזרו לשמור את ההישג של המגאן האצ'בק בתחום זה.

שטף הבכורות של חברת רנו, מעבר להיותם חידוש חשוב, משליך רבות על מיצובה של החברה. לרנו צי המכוניות הצעיר ביותר ביבשת הואיל והגיל הממוצע של דגמיה הוא רק 2.2 שנים. יש לכך השלכות ברורות מבחינת צריכת דלק, פליטת מזהמים וכמובן בטיחות. אפשר לשער שהסניק תגיע לחופי ישראל במהלך שנת 2009.