מנהל השיווק של פיאט ואלפא רומיאו בישראל, אורן חסון, עוזב את סמל"ת אחרי כעשר שנים. הוא עושה זאת זמן קצר אחרי מינוי אורי להב למנכ"ל הקבוצה במקום דורון וודאי, וימים ספורים לאחר השקת אלפא מיטו, הסופרמיני המסוגננת.

חסון עמד בראש פיאט ואלפא בתקופה לא קלה. זו התאפיינה במיעוט דגמים איטלקיים המתאימים לשוק המקומי ובראש הרשימה כמובן העדר מכונית אוטומטית למרכז השוק. במהלך שנותיו בראש המותג הוא התמודד עם שפע הבטחות לדגמים רלוונטיים לישראל ואחרי כן ביטולם, כמו פיאט לינאה; משפחתית שמבוששת לבוא בשל עיקוב בהשתלת תיבה אוטומטית ומנוע 1.6 ליטר למכונית. מנגד, נמצא מהלכים מוצלחים כמו החדרת אלפא 159 לקבוצה 5 לצורך שווי שימוש.