כמעט שבוע עבר מאז הבחירות לכנסת ה-18 ומה נשתנה? ובכן, ממשלה חדשה עדיין אין, אבל קרבות החדרים כבר החלו, תפירת התיקים והג'ובים נמצאת בשיאה ואה, כן, מסתמן שרכב הח"כים כבר נבחר. שברולט מאליבו הוא כנראה כלי הרכב שיוצמד לחברי הכנסת – להבדיל מרכב השרים אשר נבחר במכרז שנערך לפני כשנה (אז נבחרו סקודה סופרב ואודי A6 כאופציות שינוע לבכירי המדינה).

לעת עתה, לא ידוע בכמה כלי רכב מדובר היות והח"כים יכולים לבחור ממגוון כלי רכב (ביניהם גם טויוטה פרויס כפי שבחרו 3 ח"כים בכנסת הקודמת). אולם מנגד נוכל לספר כי חברת הליסינג 'ניו קופל' היא זו שתספק את דרישת הממשל. סימן שאלה אחר המשפיע על כמות כלי הרכב שימכרו למדינה מצוי בשורות הקטנות בהסכמי השכר. כלומר, כמה בכירי ממשל אחרים מוצמדים (רשמית או שלא) לצרור ההטבות המגיעות לחברי הכנסת. כך או כך, עבור UMI, יבואנית שברולט, מדובר בחדשות טובות שכן גם אם לא מדובר בכמויות מכירה גדולות, המותג זוכה לחיזוק.

מה מקבלים חברי הכנסת
ראשית, את המנוע הכי גדול בשכונת מכוניות המנהלים – V6 בנפח 3.5 ליטר (219 כ"ס); את אחד מתא הנוסעים המרווחים בקבוצה (שני רק לפורד מונדיאו), וכמובן נוכחות. בנוסף מתהדרת המאליבו במחשב דרך, בקרת אקלים, מערכת שמע נשלטת מגלגל ההגה ושלל פינוקים שינעימו את זמנם של הח"כים בדרכם לעשייה הפרלמנטארית.

לדפי שברולט בקטלוג אוטו
כל המידע על שברולט מאליבו .
מבחן דרכים: שברולט מאליבו
דעה: תנו להם רכב ירוק