Moovיצרנית הצעצועים ההולנדית Berg Toys החלה לשווק את מוצריה בארץ באמצעות היבואן – Berg Toys ישראל היושב בכפר מע"ש (ליד פ"ת).
Berg Toys מייצרת מכוניות מונעות-דוושות איכותיות מזה למעלה מ-20 שנה ומשווקת אותן ברחבי אירופה. המגוון כולל מכוניות בסיסיות המתאימות לילדים בגילאי 3 ומעלה, ועד למכוניות גדולות יותר, עם הילוכים, בלמים, חגורות בטיחות, לוח שעונים ועוד.
גולת הכותרת בהיצע Berg Toys היא ה- Ferrari GT – השם, מיותר לציין, הוא באישור פרארי – היוקרתית והמאובזרת בהיצע; בין היתר היא מצוידת בצמיגי גומי בחתך נמוך, כיסא מרוצים מרופד עם חגורת בטיחות 4-נקודות, 7 הילוכים המופעלים באמצעות ידית מסתובבת מימין לכיסא, 2 בלמי דיסק, חיבור וניתוק מהירים של החופה הקדמית – סטייל מכוניות מרוץ, אפשרויות כוונות למגוון מידות ...וכמובן – צבע אדום-פרארי. ב- berg toys מדגישים כי ההשראה לדגם זה הגיעה לא פחות ולא יותר מהפרארי FXX. ה- Ferrari GTמיועדת לבני 6 ומעלה ומחירה 8,000 שקל (כל המחירים כוללים מע"מ).
הפרארי לילדים
צילום: מנהל
X-plorer XT

לחובבי השטח מוצע האקספלורר – עם 3 הילוכים, צמיג ספייר מאחור ומרווח גחון מכובד – בתמורה ל-5,300 שקל.
ה-Compleet מיועד לגילאי 5 ומעלה ומוצע בגרסה בסיסית בעבור 2,400 שקלים או עם 3 הילוכים במחיר 3,300 שקל.
ה'באדי' היא הגרסה הבסיסית ביותר של מכונית המונעת דוושות ומתאפיינת בעיצוב מינימליסטי, גלגלים גדולים (עם צמיגי אוויר) ומבנה מאסיבי. המכונית הקטנה הזו מיועדת לילדים בגילאי 3 עד 8 ומחירה 1,100 שקל.
המעניינת אולי יותר מכל היא ה-Moov, למעשה ערכה לבנייה עצמית רב-שימושית ממנה ניתן לבנות – לטענת היצרן, ללא קושי וללא כלי עבודה מיוחדים – מגוון צעצועים נוסעים, החל בקורקינט, עבור בתלת-גלגל, מכונית עם 4 גלגלים ועוד. ערכה זו זכתה בפרס 'צעצוע השנה' בגרמניה, הולנד ואנגליה לשנת 2008.