חמש שנים לאחר הצגתה ומספר חודשים אחרי הרענון שעברה, מנצלת מזראטי את הבמה בדטרויט ומציגה גרסת 'ספורט GT S' חדשה ללימוזינה הספורטיבית שלה, הקוואטרופורטה.
מזארטי זכתה במרוץ אנדיאנאפוליס 500 בשנים 1939-1940 עם ה-8C TF תחת ידיו הבוטחות של וילבור שוא אשר השיג את הנצחון הכפול במסלול הלבנים (זכה לכינוי Brickyard) המהיר. ה'ספורט GT S' החדשה מושקת לציון 70 שנים לאותו הניצחון והיא זוכה במנוע המניע את ה-GranTurismo S של היצרנית וכמו כן גם את האלפא רומיאו 8C קומפטיציונה המדהימה: V8 בנפח 4.7 ליטר. כאן זכה המנוע לתוספת קלה של 3 סוסים המעלים את סכומם ל-433. התיבה האוטומטית זוכה לכיוונן מעט שונה וספורטיבי יותר וכך גם המיתלים הקשיחים יותר המביאים כתוצאה מכיוונן זה לפגיעה קלה בנוחות ולצמצום במרווח הגחון.
בתא הנוסעים הוצגו צמד מושבים קדמיים חדשים בגימור עור משולב אלקנטרה ודיפון דמוי טיטניום בקורות, בלוח המחוונים ובדלתות. הסממנים החיצוניים המייחדים גרסה זו על פני האחרות כוללים לועות מפלט מרובעים ומושחרים, סבכה קדמית מושחרת ובה הקלשון המפורסם מודגש באדום ופנסים קדמיים בגימור דמוי טיטניום (ראו תמונה). הצבע השחור שולט גם בקורות הרכב בעודו עוטף את הדלתות כאשר ידיות הדלתות צבועות בצבע הרכב.
לא נמסרו היקפי הייצור והאם הגרסה תהיה מוגבלת לשוק האמריקאי או לא. משהו צריך הרי להשאיר לבאי התערוכה...
בכל מקרה, אנו שמחים על כל גרסה שיוצאת לשוק מהמכונית היפה הזו.