לאחר שנתיים של הפסקה, ליגת העבירות חוזרת לישראל. רוב המשתתפים חיכו זמן רב עד שיוכלו שוב להשתתף בראלי עבירות מסוג זה," אמר אריה פאהן מנהל ליגת העבירות 'ניופן טרופי', "ויש צפייה דרוכה של המשתתפים. אני בטוח שבמחזור הראשון צפוי קרב ענק בין המשתתפים על המקום הראשון."ליגת העבירות מחולקת ל-5 קטגוריות (אקסטרים, אדוונצ'ר, סטנדרט, טרקטורונים ורייד טרקטורונים) כאשר על המשתתפים לנוע ולנווט בציר שנקבע מראש ולעבור מכשולים שונים (טיפוס על סלעים, טיפוס מדרונות, מעברי מים ובוץ, דיונות חול וכדו').
המחזור הראשון של ליגת 'ניופאן טרופי' יערך בשבת הקרובה (27.12), בשעה 8:30, באזור הישוב שוהם. אורך המסלול עומד על כ-40 ק"מ ובו מוצבים חמישה מכשולים אותם על המשתתפים לעבור באמצעות ניווט ע"פ ספר דרך או GPS. מבין משתתפי ליגת ניופאן טרופי הקרובה ניתן יהיה למצוא בקטגוריית אקסטרים את: עידו כהן ,איציק מיני, גיא רפאל, ברוך טולידאנו. בקטגורית אדוונצ'ר את: שי שמעוני, אלי שחר, ירון כהן, דודי בר מואב, שי משה, צחי מדהלה, סאמר בלאן, אורן בן שטון ועוד. בקטגוריית סטנדרט ישתתפו בין היתר: אבי גולן, רון גל, צחי אשכנזי, בני פרץ ומאג'ד נטור
את החסות לראלי מעניקה השנה ניופאן, יבואנית מוצרי האלקטרוניקה הגדולה בישראל במסגרת שיתוף הפעולה עם ערוץ הספורט בו תשודר הליגה ב-HD.