הכביש-שטח הקומפקטי של ב.מ.וו – הואריאציה המוכנה לייצור של ה-X1 קונספט המצולם כאן – נמצא בישורת האחרונה של שלב הבדיקות והניסויים. המכונית, המבוססת כנראה על בסיס סדרה 3 (כמו ה-X3) אך בגרסה מקוצרת של הפלטפורמה, תהיה באורך כולל של כ-4.50 מ' (קצר ב-7 ס"מ' מה-X3). מידע מתוך ב.מ.וו מלמד כי בנוסף לגרסאות ההנעה הכפולה הקבועה של ב.מ.וו (xDrive) תוצענה גם גרסאות הנעה אחורית בלבד, משיקולי עלויות ומתוך כוונה להציע גרסאות אטרקטיביות במחיר (יחסית, כן? זה ב.מ.וו בסופו של דבר...). ה-X1 הסדרתי יוצע במגוון גרסאות אבזור, הספק ו...מחיר; החל במנוע הבסיסי – בנזין, 2.0 ל' עם 143 כוח-סוס) ועד הגרסה הבכירה עם 306 כוח-סוס (6 ציל' בנפח 3.0 ל'), עבור בדיזלים חסכוניים, מערכות עצור וסע ואף גרסאות להן פליטת CO2 הנמוכה מ-120 גרם/ק"מ.
ה-X1 ייוצר במפעל ב.מ.וו שבלייפציג (מזרח גרמניה לשעבר) כאשר כבר ב-2009 מתוכנן ייצור של 7,800 יחידות, נתון שאמור להעפיל לכדי 47,000 יחידות ב-2010. החל מ-2013 מתוכנן הייצור לגדול עוד יותר ולהגיע ל-60,000 X1 שיתגלגלו משערי המפעל.

הכל על דגמי ב.מ.וו המשווקים בישראל